قابلیت یادگیری سازمانی و اجرای حاکمیت بالینی در بیمارستان تامین اجتماعی (یک مطالعه موردی)


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 قابلیت یادگیری سازمانی و اجرای حاکمیت بالینی در بیمارستان تامین اجتماعی (یک مطالعه موردی) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد قابلیت یادگیری سازمانی و اجرای حاکمیت بالینی در بیمارستان تامین اجتماعی (یک مطالعه موردی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی قابلیت یادگیری سازمانی و اجرای حاکمیت بالینی در بیمارستان تامین اجتماعی (یک مطالعه موردی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن قابلیت یادگیری سازمانی و اجرای حاکمیت بالینی در بیمارستان تامین اجتماعی (یک مطالعه موردی) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : بیمارستان

تعداد صفحات :۱۲

زمینه و هدف: یادگیری سازمانی در نظریه ها و مدل های مختلف در بعد نظری و تجربی تاثیر زیادی در تحولات سازمان ها داشته است و زمینه مساعدی برای تسهیل هر نوع تغییر و تحولی فراهم می کند. این قابلیت می تواند در اجرای حاکمیت بالینی نیز نقش اساسی ایفا نماید.موارد و روش ها: مطالعه حاضر مطالعه ای توصیفی- تحلیلی بود و به شیوه مقطعی در شش ماه اول سال ۹۳ انجام شد. جامعه آماری کارکنان بیمارستان تامین اجتماعی اردبیل بود. برای انتخاب نمونه از نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شد و تعداد نمونه ۱۷۰ نفر به دست آمد. از پرسشنامه ۱۶ سوالی گومژ و همکاران برای سنجش قابلیت یادگیری در چهار بعد و از پرسشنامه ۳۵ سوالی محقق ساخته برای سنجش حاکمیت بالینی در هفت بعد استفاده گردید. برای تحلیل داده ها از ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون چندمتغیره استفاده گردید. تحلیل داده ها با نرم افزار SPSS نسخه ۱۸ انجام شد.نتایج: نتایج تحقیق نشان داد که قابلیت یادگیری با اجرای حاکمیت بالینی با ضریب ۰.۵۰۷ رابطه معنی داری دارد این ضریب برای تعهد مدیریت ۰.۶۴۴، دید سیستمی ۰.۴۹۸، فضای باز و آزمایشگری ۰.۴۴۶ و انتقال و یکپارچگی دانش ۰.۲۶۱ بود.نتیجه گیری: با توجه به نقش تاثیرگذار قابلیت یادگیری در اجرای حاکمیت بالینی پیشنهاد می شود زمینه لازم برای تقویت قابلیت یادگیری سازمانی در چهار بعد بویژه در بعد حمایت مدیریتی و دید سیستمی فراهم شود تا حاکمیت بالینی با اثربخشی بیشتر اجرا گردد.

کلید واژه: حاکمیت بالینی، قابلیت یادگیری سازمانی، بیمارستان تامین اجتماعی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.