بررسی وظایف و آثار مدیریت ارتباط با مشتری در بیمارستان های منتخب شهر اصفهان


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی وظایف و آثار مدیریت ارتباط با مشتری در بیمارستان های منتخب شهر اصفهان دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی وظایف و آثار مدیریت ارتباط با مشتری در بیمارستان های منتخب شهر اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی وظایف و آثار مدیریت ارتباط با مشتری در بیمارستان های منتخب شهر اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی وظایف و آثار مدیریت ارتباط با مشتری در بیمارستان های منتخب شهر اصفهان :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : تحقیقات نظام سلامت

تعداد صفحات :۱۷

مقدمه: آن چه که امروز برای سیستم بهداشت و درمان ارزش می آفریند، ایجاد ارتباط مستمر با مشتری است و سازمان های موفق تنها سازمان هایی هستند که قادر هستند، مشتریان تمام عمر برای خود ایجاد کنند و رسالت پاسخ گویی به مشتریان را در کمترین زمان، با بهترین کیفیت و کمترین هزینه به انجام برسانند. یکی از استراتژی هایی که به این سازمان ها کمک می کند، ایجاد ارتباط مستمر با مشتری است.روش ها: این پژوهش از نوع تحقیقات توصیفی- تحلیلی است. جامعه پژوهش پرستاران بیمارستان های منتخب شهر اصفهان بودند که نمونه گیری به روش تصادفی طبقه ای صورت گرفته است. ابزار جمع آوری داده ها پرسش نامه محقق ساخته مدیریت ارتباط با مشتری بوده که اعتبار و روایی آن مورد تایید قرار گرفته است. برای تعیین عوامل از تحلیل عاملی تاییدی استفاده شد. روش تحلیل داده ها، مدل معادلات ساختاری بوده و نرم افزارهای مورد استفادهSPSS (18) و Amos(18) بوده است.یافته ها: در بعد وظایف مدیریت ارتباط با مشتری تنوع خدمات دارای بیشترین امتیاز (۲.۹) و در آثار مدیریت ارتباط با مشتری بهره وری دارای بیشترین امتیاز (۳.۲) می باشد. در بین ابعاد مدل نهایی بهره وری دارای بیشترین میزان تاثیر و تعامل با مشتری و حفظ مشتری دارای کمترین میزان تاثیر می باشند.نتیجه گیری: سازمان های خدمات بهداشتی و درمانی با پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری می توانند در بازار رقابت باقی بمانند. بیمارستان های مورد مطالعه لازم است استراتژی های کسب اطلاعات، رضایت سنجی و وفاداری در مورد مشتریان، جذب و نگهداشتن مشتریان جدید را ارتقا ببخشند.

کلید واژه: مدیریت ارتباط با مشتری، بیمار، بیمارستان

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.