بررسی مقایسه ای مدارس شبانه روزی با عادی از منظر میزان پایبندی دانش آموزان به انجام شعایر اسلامی


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مقایسه ای مدارس شبانه روزی با عادی از منظر میزان پایبندی دانش آموزان به انجام شعایر اسلامی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مقایسه ای مدارس شبانه روزی با عادی از منظر میزان پایبندی دانش آموزان به انجام شعایر اسلامی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مقایسه ای مدارس شبانه روزی با عادی از منظر میزان پایبندی دانش آموزان به انجام شعایر اسلامی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مقایسه ای مدارس شبانه روزی با عادی از منظر میزان پایبندی دانش آموزان به انجام شعایر اسلامی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)

تعداد صفحات :۱۴

یکی از اهداف تاسیس مدارس شبانه روزی، ایجاد فرصت های برابر آموزشی و پایبند به اجرای شعایراسلامی است. هدف این پژوهش، مقایسه مدارس شبانه روزی با عادی از منظر میزان پایبندی دانش آموزان به انجام شعایر اسلامی است. نوع پژوهش کاربردی و روش آن علی مقایسه ای است. جامعه آماری شامل ۵۴۹۶۱ نفر دانش آموز شبانه روزی و عادی در دوره های تحصیلی راهنمایی و متوسطه استان چهارمحال و بختیاری در سال ۹۲ است. از طریق نمونه گیری تصادفی طبقه ای طبق فرمول کوکران ۵۲۰ نفر انتخاب گردید. ابزارگردآوری اطلاعات، پرسشنامه محقق ساخته بود. برای تعیین روایی، از روایی محتوا زیر نظر متخصصان و روایی سازه استفاده گردید. اندازه KMO به منظور بررسی همبستگی درونی گویه ها ۰.۹۰۷ و پایایی پرسشنامه ها به روش آلفای کرونباخ ۰.۹۲ محاسبه شد. داده ها از طریق آزمون های T و ANOVA و با نرم افزار SPSS 18 تحلیل شد. یافته ها نشان می دهد، بین میزان گرایش دانش آموزان مدارس شبانه روزی و عادی به اجرای شعایر اسلامی تفاوت معنادار وجود نداشت، اما در مقولات اجرای واجبات، نوافل و فعالیت های مذهبی و اجتماعی تفاوت وجود داشت و هر دوگروه خود را در اجرای واجبات نسبت به نوافل، مقیدتر دانستند. همچنین دانش آموزان دوره راهنمایی نسبت به دانش آموزان دوره متوسطه در اجرای شعایراسلامی مقیدتر بودند.

کلید واژه: آموزش راهنمایی، آموزش متوسطه، شعایر اسلامی، مدارس شبانه روزی، مدارس عادی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.