بررسی ارتباط بین افشای اطلاعات مسوولیت اجتماعی شرکت ها و رقابت بازار محصول


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ارتباط بین افشای اطلاعات مسوولیت اجتماعی شرکت ها و رقابت بازار محصول دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ارتباط بین افشای اطلاعات مسوولیت اجتماعی شرکت ها و رقابت بازار محصول  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارتباط بین افشای اطلاعات مسوولیت اجتماعی شرکت ها و رقابت بازار محصول،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ارتباط بین افشای اطلاعات مسوولیت اجتماعی شرکت ها و رقابت بازار محصول :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : حسابداری مالی

تعداد صفحات :۲۵

رقابت در بازار محصول، به عنوان یک عامل حیاتی در اتخاذ تصمیمات افشای اطلاعات توسط شرکت ها می باشد. هدف این پژوهش، بررسی ارتباط بین سطح افشای مسوولیت اجتماعی شرکت ها و رقابت بازار محصول می باشد. جامعه مورد مطالعه، بدون نمونه گیری شامل صنایع شیمیایی، فرآورده های نفتی و سیمانی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران(۵۴ شرکت) می باشد که برای دو دوره مالی ۱۳۹۰ و ۱۳۹۱ مورد بررسی قرار گرفته است. سطح افشاء مسوولیت اجتماعی شرکت ها با استفاده از تحلیل محتوای گزارش سالانه هیات مدیره و رقابت بازار محصول با استفاده از شاخص هرفیندال- هیرشمن اندازه گیری شده است. برای آزمون فرضیات، از تحلیل رگرسیون چند متغیره به روش داده های ترکیبی و نرم افزار Eviews7 استفاده شده است. نتایج این پژوهش نشان داد، بین سطح افشای مسوولیت اجتماعی شرکت و رقابت بازار محصول ارتباط معنی داری وجود ندارد. همچنین، بین سطح افشاء عملکرد اجتماعی و زیست محیطی شرکت با رقابت بازار محصول ارتباط معنداری وجود ندارد.

کلید واژه: مسوولیت اجتماعی شرکت، رقابت بازار محصول، تمرکز صنعت، بازار رقابت کامل

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.