بررسی رویکردهای یادگیری و ارتباط آن با ویژگی های دموگرافیک دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در سال ۱۳۹۳


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رویکردهای یادگیری و ارتباط آن با ویژگی های دموگرافیک دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در سال ۱۳۹۳ دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رویکردهای یادگیری و ارتباط آن با ویژگی های دموگرافیک دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در سال ۱۳۹۳  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رویکردهای یادگیری و ارتباط آن با ویژگی های دموگرافیک دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در سال ۱۳۹۳،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رویکردهای یادگیری و ارتباط آن با ویژگی های دموگرافیک دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در سال ۱۳۹۳ :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : گام های توسعه در آموزش پزشکی

تعداد صفحات :۹

زمینه و هدف: یکی از مسایل مهم در تفاوت های فردی دانشجویان، رویکردهای یادگیری آنان می باشد. رویکردهای یادگیری روش هایی هستند که یاد گیرنده به وسیله آن ها اقدام به انتخاب اطلاعات و یکپارچه سازی آن ها می کند. شناسایی رویکردهای یادگیری دانشجویان و برنامه ریزی آموزشی در جهت آن ها، منجر به پیشرفت تحصیلی دانشجویان می شود. هدف از انجام پژوهش حاضر، بررسی رویکردهای یادگیری و تعیین ارتباط آن با ویژگی های دموگرافیک دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بود.روش کار: این پژوهش از نوع توصیفی، تحلیلی و همبستگی بود و بر روی ۴۰۰ نفر از دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی کرمان که به صورت تصادفی انتخاب شده بودند، انجام شد. ابزار جمع آوری اطلاعات، پرسش نامه ای دارای دو بخش اطلاعات دموگرافیک و رویکردهای یادگیری بود. داده ها با استفاده از آمار توصیفی (توزیع فراوانی، میانگین و انحراف معیار) و آمار تحلیلی (آزمون های ANOVA و c2) در نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.یافته ها: رویکرد عمقی، سطحی و سطحی- عمقی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی به ترتیب ۷۰.۵، ۲۳.۵ و ۶.۰ درصد بود. همچنین، در میان ویژگی های دموگرافیک مشارکت کنندگان، رویکردهای یادگیری دانشجویان با شغل آن ها ارتباط معنی داری را نشان داد (P=0.032) و با ویژگی های دیگر آنان ارتباطی نداشت.نتیجه گیری: بیشترین رویکرد یادگیری در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، رویکرد عمقی می باشد که بین این رویکرد با شغل دانشجویان ارتباط معنی داری مشاهده شد؛ به طوری که میزان آن در افراد غیرشاغل بیشتر بود. این نتایج برای دانشگاه و استادان مفید است.

کلید واژه: رویکردهای یادگیری، ویژگی های دموگرافیک، دانشجویان تحصیلات تکمیلی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.