عوامل موثر بر اثربخشی تبلیغات بر تمکین مالیاتی مودیان حقوقی شهر مشهد با رویکرد AHP


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل موثر بر اثربخشی تبلیغات بر تمکین مالیاتی مودیان حقوقی شهر مشهد با رویکرد AHP دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل موثر بر اثربخشی تبلیغات بر تمکین مالیاتی مودیان حقوقی شهر مشهد با رویکرد AHP  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل موثر بر اثربخشی تبلیغات بر تمکین مالیاتی مودیان حقوقی شهر مشهد با رویکرد AHP،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل موثر بر اثربخشی تبلیغات بر تمکین مالیاتی مودیان حقوقی شهر مشهد با رویکرد AHP :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهشنامه مالیات

تعداد صفحات :۲۸

هدف تحقیق حاضر شناسایی و بررسی عوامل موثر بر اثربخشی تبلیغات بر تمکین مالیاتی مودیان حقوقی شهر مشهد است. روش تحقیق توصیفی- پیمایشی و از مصادیق تحقیق های کاربردی می باشد. جامعه آماری پژوهش مشتمل بر مدیران میانی و ارشد و مودیان مالیاتی و محتوای تبلیغات سازمان امور مالیاتی کشور ظرف بازه زمانی ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۳ می باشد. یافته های حاصل از تحقیق مبین آن است که مهمترین معیارهای موثر بر تمکین مالیاتی را می توان در قالب معیارهای نگرش مودیان در مرحله رفتار و عملکرد تبلیغات، سپس نگرش مودیان در مرحله دریافت ذهنی تبلیغات، و نحوه انتقال پیام و سپس نگرش مودیان در مرحله تمایل و در نهایت معیار ساختار ادبی تبلیغات خلاصه کرد. همچنین بررسی دیدگاه مودیان حقوقی نیز حاکی از آن است که هر یک از معیارهای شناسائی شده بر بهبود اثربخشی تبلیغات بر تمکین مالیاتی بسیار با اهمیت هستند.

کلید واژه: مودیان مالیاتی، تبلیغات، اثربخشی، تمکین مالیاتی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.