انواع تحلیل موردی و کاربرد تثلیث در آن


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 انواع تحلیل موردی و کاربرد تثلیث در آن دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد انواع تحلیل موردی و کاربرد تثلیث در آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی انواع تحلیل موردی و کاربرد تثلیث در آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن انواع تحلیل موردی و کاربرد تثلیث در آن :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات جامعه شناسی

تعداد صفحات :۲۵

در عصر حاضر، در روش های پژوهش های اجتماعی هم مثل سایر عرصه ها گذار اتفاق افتاده است. حرکت پژوهش های اجتماعی از روش های کمی وسخت به رو ش های کیفی ونرم انسان گرایانه و تفسیری اهمیت رویکرد کیفی را درتحقیقات اجتماعی دو چندان کرده است. مطالعه موردی نیز، یکی از رایج ترین روش های تحقیق کیفی است که به بررسی یکه نگارانه از یک واحد اعم ازفرد، سازمان، خانواده، جامعه و… می پردازد. در روش یاد شده، طبق دیدگاه لین پدیده ها داخل متن زندگی واقعی بصورت یکپارچه وعمیق با رویکرد استقرایی و باهدف نظریه سازی بررسی می شوند. با عنایت به این که یکی از انتقاد های وارده بر روش مطالعه موردی، پایین بودن اعتبار درونی تحقیق است. در مقاله حاضر، محققین در صددند ضمن تشریح مطالعه موردی و انواع آن (ذاتی، ابزاری و اصلی) کاربرد تثلیث را در این روش، به منظور معتبر کردن یافته های تحقیق مطالعه موردی (اعتبار سازه ای مطالعه موردی) مطرح نمایند. امید آن می رود که استفاده از روش تثلیت در پژوهش کیفی به خصوص در تحلیل موردی در غلبه براین نقصان یاری رساند، چراکه کارکرد اساسی تثلیث استفاده از روش های مختلف به منظور تقلیل تفسیر غلط، بهبود اعتبار درونی و هم چنین همگرا ساختن چشم اندازهای مختلف است.

کلید واژه: انواع مطالعه موردی، اعتبار سازه ای، تثلیث، نظریه سازی، تثلیث روش شناختی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.