مطالعه نسلی الگوی مخارج مصرفی مردان جوان در ایران


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه نسلی الگوی مخارج مصرفی مردان جوان در ایران دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه نسلی الگوی مخارج مصرفی مردان جوان در ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه نسلی الگوی مخارج مصرفی مردان جوان در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه نسلی الگوی مخارج مصرفی مردان جوان در ایران :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : فصلنامه اقتصاد مقداری (فصلنامه بررسیهای اقتصادی)

تعداد صفحات :۲۶

شناخت الگوی مصرفی خانوارها در نسل های مختلف سنی و بررسی تغییرات تدریجی آنها در طی زمان، همواره یکی از موضوعات مهم اقتصادی است که به بررسی رفاه اقتصادی خانوارها در طی دوران زندگی می پردازد. در این مطالعه الگوی مصرفی نسل های سنی مردان جوان در چارچوب نظریه ادوار زندگی مورد بررسی قرار می گیرد. جهت بررسی الگوی مصرفی خانوارها نوعی الگوی داده سازی نسلی طراحی شده است. در الگوی طراحی شده، با ترکیب داده های مقطعی بودجه خانوار نسل هایی از خانوارها طی سال های ۱۳۶۹ تا ۱۳۹۰ مورد ردیابی قرار می گیرند. نتایج پژوهش نشان می دهد که کمترین میزان مصرف توسط نسل های جدیدتر صورت می گیرد. همچنین هر چه نسل های سنی جوان تر می گردند اختلاف مصرفی بین آن ها نسبت به نسل های قبلی کمتر می شود. نتایج مربوط به اثر سن نیز نشان می دهد کمترین میزان مصرف در سن ۲۱ سالگی صورت می گیرد و با افزایش سن میزان مخارج مصرفی خانوار افزایش می یابد. نتایج مربوط به اثر زمان نشان دهنده آن است که میزان افزایش مصرفی در دهه دوم (سال های ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۰) به نسبت بیشتر از میزان افزایش مصرفی در دهه اول (۱۳۸۰ تا ۱۳۷۰) است.

کلید واژه: نظریه ادوار زندگی، داده های نسلی، اثرات نسل، سن و زمان

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.