بررسی نقش اعتماد، شبکه های اجتماعی، مشارکت و احساس شادمانی در دانشجویان مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در سال ۱۳۹۳


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش اعتماد، شبکه های اجتماعی، مشارکت و احساس شادمانی در دانشجویان مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در سال ۱۳۹۳ دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش اعتماد، شبکه های اجتماعی، مشارکت و احساس شادمانی در دانشجویان مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در سال ۱۳۹۳  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش اعتماد، شبکه های اجتماعی، مشارکت و احساس شادمانی در دانشجویان مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در سال ۱۳۹۳،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش اعتماد، شبکه های اجتماعی، مشارکت و احساس شادمانی در دانشجویان مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در سال ۱۳۹۳ :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : جامعه شناسی مطالعات جوانان

تعداد صفحات :۲۴

هدف از انجام این پژوهش، بررسی رابطه اعتماد شبکه های اجتماعی، مشارکت و احساس شادمانی می باشد. جامعه آماری پژوهش حاضر، تمامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان (به تعداد ۱۶۴۰۳ دانشجو) در سال تحصیلی ۹۳-۱۳۹۲ که تعداد ۴۰۰ نفر یه عنوان حجم نمونه انتخاب شده، پرسشنامه شامل دوبخش که برای سنجش احساس شادمانی از پرسشنامه آکسفورد استفاده شده است. چارچوب نظری تحقیق بر اساس نظریات ماکس هالر و مارکز هادلر، بام و بارهیر، شینز و برگزما شکل گرفت و فرضیاتی تدوین شده و سپس با استفاده از نرم افزار amos 17 نمودار مسیر مطروخه برازش یافته است نتایج حاکی از آن است رابطه بین ابعاد برون گروهی مشارکت خیریه ای و احساس شادمانی معنادار نیست و تنها مشارکت خیره ای درون گروهی دارای تاثیرات مستقیم و مثبت بر احساس شادمانی است. ضریب بتای استاندارد برابر با (۰.۱۳۲) است دومین متغیری که بیشترین تاثیر را بر احساس شادمانی دارد، اعتماد نهادی است. ضریب بتای استاندارد آن برابر با (۰.۲۱۹) است. روابط دیگر متغیرهای اجتماعی با احساس شادمانی در قالب مدل رگرسیونی چند متغیره در تحقیق ارائه شده است.

کلید واژه: احساس شادمانی، اعتماد نهادی، شبکه های اجتماعی، مشارکت های مردمی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.