ارائه مدل سنجش آمادگی تجارت الکترونیکی کتابخانه های دانشگاهی ایران


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه مدل سنجش آمادگی تجارت الکترونیکی کتابخانه های دانشگاهی ایران دارای ۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه مدل سنجش آمادگی تجارت الکترونیکی کتابخانه های دانشگاهی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدل سنجش آمادگی تجارت الکترونیکی کتابخانه های دانشگاهی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه مدل سنجش آمادگی تجارت الکترونیکی کتابخانه های دانشگاهی ایران :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : کتابداری و اطلاع رسانی

تعداد صفحات :۳۰

هدف: هدف این پژوهش، ارائه مدلی به منظور سنجش سطح آمادگی تجارت الکترونیکی کتابخانه های دانشگاهی ایران است.روش پژوهش: این پژوهش در ۲ بخش انجام شده است. در بخش نخست، برای شناسایی ابعاد آمادگی و تعیین چارچوب نظری پژوهش، تحلیل محتوای کمی ۲۹ مدل موجود آمادگی الکترونیکی، ۹ مدل پذیرش تجارت الکترونیکی و مرور ادبیات فاوا درکتابخانه ها صورت گرفت و سپس ارزش رتبه بندی شده ابعاد در مدلهای مورد مطالعه، مشخص شد. در بخش دوم، برای تعیین میزان اهمیت ابعاد، مطالعه موردی بر روی جامعه آماری کتابخانه دانشگاهی شهر اصفهان صورت گرفت. روش پژوهش در این بخش از نوع پیمایشی و با استفاده از تحلیل عاملی و پرسشنامه محقق ساخته بود. در ادامه، ابعاد بر اساس میزان اهمیت به دست آمده ارزش گذاری گردید. از متوسط ارزشهای رتبه بندی شده که هر بعد از مراحل اول و دوم به دست آورد، برای طراحی مدل استفاده شد.یافته ها: برای سنجش سطح آمادگی تجارت الکترونیکی کتابخانه های دانشگاهی، ۱۷ بعد در دو مقوله آمادگی سخت شامل بعد دسترسی و آمادگی زیر ساخت فاوا و مقوله آمادگی نرم شامل ابعاد ویژگیهای سازمانی، اطلاعاتی، مالی، امنیت اطلاعات، نیروی انسانی، فرهنگ سازمانی، تجارت الکترونیک، مدیریت، میزان مقررات حقوقی و قانونی و سیاست ها و راهبردهای مربوط به فاوا و تجارت الکترونیک، ارتباط با محیط بیرونی، میزان خدمات و فعالیت های نیازمند به فاوا و میزان استفاده از فاوا، آمادگی محصولات، آمادگی عامل های مربوط به مشتریان، تامین کنندگان و رقبا، شناسایی گردید. در مطالعه موردی، عامل میزان استفاده از فاوا دارای بیشترین میزان اهمیت (۰.۹۸۷) و عامل آمادگی عامل های مربوط به رقبا، دارای کمترین میزان اهمیت (۰.۵۹۸) در آمادگی الکترونیکی است. بر اساس یافته های پژوهش، مدل آمادگی تجارت الکترونیکی کتابخانه های دانشگاهی ایران طراحی شد.

کلید واژه: آمادگی الکترونیکی، تجارت الکترونیک، کتابخانه دانشگاهی، فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا)، مدل و ایران

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.