بررسی عوامل موثر بر نوآوری و اعتماد مبتنی بر دانش در پذیرش بانکداری از طریق تلفن همراه


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر نوآوری و اعتماد مبتنی بر دانش در پذیرش بانکداری از طریق تلفن همراه دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر نوآوری و اعتماد مبتنی بر دانش در پذیرش بانکداری از طریق تلفن همراه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر نوآوری و اعتماد مبتنی بر دانش در پذیرش بانکداری از طریق تلفن همراه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر نوآوری و اعتماد مبتنی بر دانش در پذیرش بانکداری از طریق تلفن همراه :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مدیریت بازاریابی

تعداد صفحات :۲۴

بانکداری از طریق تلفن همراه یکی از فن آوری های جدید در صنعت بانکداری است که می تواند منافع زیادی هم برای صنعت بانکداری و هم برای مشتریان داشته باشد. با توجه به ویژگی های خاص این فن آوری و ریسک هایی که مشتریان ممکن است در استفاده از آن ادراک کنند، مساله پذیرش و استفاده از این فن آوری برای مدیریت بانک مطرح می شود. بنابریان هدف پژوهش حاضر بررسی عوامل موثر بر نوآوری و اعتماد مبتنی بر دانش، در پذیرش بانکداری موبایلی است. پژوهش حاضر از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ نحوه گردآوری داده ها جزو پژوهش های توصیفی-همبستگی می باشد. به منظور جمع آوری داده های مورد نیاز پژوهش، از پرسشنامه استفاده شد. نمونه مورد نیاز این پژوهش بطور تصادفی از میان مشتریان مراجعه کننده به شعبات مختلف بانک ملت شهرستان اردبیل انتخاب گردید. تعداد ۳۰۰ عدد پرسشنامه توزیع شد و در نهایت با توجه به پرسشنامه های قابل استفاده تعداد ۲۷۴ نفر حجم نمونه پژوهش را شکل دادند. به منظور تحلیل داده ها و آزمون فرضیات از روش مدل سازی معادلات ساختاری استفاده شد. نتایج نشان داد که مزیت نسبی درک شده، سهولت درک شده، سازگاری درک شده، صلاحیت درک شده و تمامیت درک شده بر نگرش نسبت به پذیرش بانکداری موبایلی تاثیر مثبت دارند. از طرفی تاثیر خیرخواهی درک شده بر نگرش نسبت به پذیرش بانکداری از طریق تلفن همراه مورد تایید قرار نگرفت. همچنین تاثیر نگرش نسبت به پذیرش استفاده از بانکداری از طریق تلفن همراه بر قصد رفتاری در خصوص استفاده از بانکداری از طریق تلفن همراه تاثیر مثبت و معنی دار داشت.

کلید واژه: بانکداری از طریق تلفن همراه، نوآوری، اعتماد مبتنی بر دانش، نگرش به پذیرش، قصد رفتاری

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.