بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر کارآفرینی سازمانی شرکت های کوچک و متوسط (مورد مطالعه شرکت موادغذایی تهران همبرگر)


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر کارآفرینی سازمانی شرکت های کوچک و متوسط (مورد مطالعه شرکت موادغذایی تهران همبرگر) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر کارآفرینی سازمانی شرکت های کوچک و متوسط (مورد مطالعه شرکت موادغذایی تهران همبرگر)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر کارآفرینی سازمانی شرکت های کوچک و متوسط (مورد مطالعه شرکت موادغذایی تهران همبرگر)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر کارآفرینی سازمانی شرکت های کوچک و متوسط (مورد مطالعه شرکت موادغذایی تهران همبرگر) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهشنامه مدیریت اجرایی

تعداد صفحات :۲۵

در محیط پیچیده، پویا و بسیار متغیر امروزی، شرکت ها نیازمند طراحی و اتخاذ استراتژی هایی هستند که بتوانند آنها را در بهبود روز افزون عملکردشان یاری رساند. زیرا در چنین محیط رقابتی شرکت هایی قادر به بقا هستند که از گردونه رقابت جا نمانده و خود را با شرایط متغیر و پویای بازار رقابتی همگام نمایند و این موضوع نیاز به نوآوری و کارآفرینی را برای بقای سازمان ها اجتناب ناپذیر کرده است. با وجود تاکیدی که در مبانی نظری مدیریت بر نقش قابلیت های بازاریابی شده است، الگویی که به صورت یکپارچه تاثیر قابلیت های بازاریابی بر روی کارآفرینی سازمانی را در شرکتهای کوچک و متوسط بسنجد، برای شرکتهای کوچک و متوسط اندک است. با توجه به نقش قابلیت های بازاریابی در افزایش کارآفرینی سازمانی، پژوهش حاضر در پی بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر روی کارآفرینی سازمانی در شرکت های کوچک و متوسط می باشد. روش انجام پژوهش از نوع توصیفی و مبتنی بر مدلسازی معادلات ساختاری است. جامعه آماری پژوهش در برگیرنده، کلیه کارکنان شرکت مواد غذایی تهران همبرگر است و ابزار اصلی گردآوری داده ها پرسشنامه می باشد. نتایج پژوهش نشان می دهد که کارآفرینی سازمانی در فضای رقابتی کنونی، تحت تاثیر بازارمحوری، قابلیت نوآوری و قابلیت نام تجاری به عنوان قابلیت های بازاریابی در شرکت های کوچک و متوسط است. در این پژوهش قابلیت نوآوری بر ایده پردازی و امکان سنجی ایده، بازارمحوری بر ایده پردازی، امکانسنجی و بهره برداری ازایده و قابلیت نام تجاری بربهره برداری از ایده موثر است.

کلید واژه: قابلیت بازاریابی، کارآفرینی سازمانی، قابلیت نوآوری، بازارمحوری، قابلیت نام تجاری، شرکت های کوچک و متوسط

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.