ارزیابی کیفیت آموزش های ضمن خدمت برمبنای رویکرد کیفیت خدمات در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی کیفیت آموزش های ضمن خدمت برمبنای رویکرد کیفیت خدمات در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی کیفیت آموزش های ضمن خدمت برمبنای رویکرد کیفیت خدمات در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی کیفیت آموزش های ضمن خدمت برمبنای رویکرد کیفیت خدمات در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی کیفیت آموزش های ضمن خدمت برمبنای رویکرد کیفیت خدمات در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : آموزش و توسعه منابع انسانی

تعداد صفحات :۲۴

لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

کلید واژه: ارزیابی، آموزش ضمن خدمت، رویکرد کیفیت خدمات، کیفیت خدمات

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.