مقایسه دو روش داده کاوی در بخش بندی مشتریان بیمه بدنه اتومبیل براساس ریسک (مورد مطالعه: شرکت بیمه ملت)


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه دو روش داده کاوی در بخش بندی مشتریان بیمه بدنه اتومبیل براساس ریسک (مورد مطالعه: شرکت بیمه ملت) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه دو روش داده کاوی در بخش بندی مشتریان بیمه بدنه اتومبیل براساس ریسک (مورد مطالعه: شرکت بیمه ملت)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه دو روش داده کاوی در بخش بندی مشتریان بیمه بدنه اتومبیل براساس ریسک (مورد مطالعه: شرکت بیمه ملت)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه دو روش داده کاوی در بخش بندی مشتریان بیمه بدنه اتومبیل براساس ریسک (مورد مطالعه: شرکت بیمه ملت) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات مدیریت صنعتی

تعداد صفحات :۲۴

با رشد روز افزون کامپیوتر، مقادیر زیادی از داده ها به وسیله سیستم های مختلف به وجود می آیند. در حال حاضر مساله پیش روی سازمان ها، دیگر جمع آوری داده ها نیست، بلکه توانایی استخراج اطلاعات مفید از میان آنهاست. همانند دیگر بخش های اقتصادی، شناخت و جذب مشتریان کم ریسک و سودآور برای صنعت بیمه نیز دارای اهمیت است. بیمه اتومبیل یکی از مهم ترین رشته های بیمه ای در ایران است. اگر شرکت های بیمه به طبقه بندی مشتریان با توجه به ویژگی های قابل مشاهده بپردازند، می توانند نرخ پوشش دهی بیمه و سود خود را افزایش دهند و از سوی دیگر فشاری بر افراد با ریسک کم برای جبران خسارات وارده به وسیله افراد ریسک زیاد به شرکت های بیمه وارد نشود. در این تحقیق طبقه بندی ریسکی بیمه گذاران با استفاده از دو تکنیک شبکه خودسازمان ده و الگوریتم k-means انجام شد. در ابتدا عوامل تاثیر گذار بر ریسک بیمه گذاران شناسایی شد و سپس بخش بندی مشتریان با استفاده از دو روش نام برده به صورت جداگانه انجام گرفت و ویژگی های مشتریان در هریک از بخش ها مشخص شد. در پایان مقایسه ای بین دو روش صورت گرفت و تفاوت های آنها بیان شد.

کلید واژه: بخش بندی مشتریان، بیمه بدنه اتومبیل، شبکه های خود سازمان ده، الگوریتم k-means

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.