نقش واسطه ای ارزش های تحصیلی در رابطه بین خود راهبری یادگیری دانشجویان و ادراک آنان از کیفیت عملکرد اعضای هیات علمی


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش واسطه ای ارزش های تحصیلی در رابطه بین خود راهبری یادگیری دانشجویان و ادراک آنان از کیفیت عملکرد اعضای هیات علمی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش واسطه ای ارزش های تحصیلی در رابطه بین خود راهبری یادگیری دانشجویان و ادراک آنان از کیفیت عملکرد اعضای هیات علمی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش واسطه ای ارزش های تحصیلی در رابطه بین خود راهبری یادگیری دانشجویان و ادراک آنان از کیفیت عملکرد اعضای هیات علمی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش واسطه ای ارزش های تحصیلی در رابطه بین خود راهبری یادگیری دانشجویان و ادراک آنان از کیفیت عملکرد اعضای هیات علمی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : روشها و مدلهای روان شناختی

تعداد صفحات :۲۴

هدف کلی از انجام این تحقیق، بررسی نقش واسطه ای ارزش های تحصیلی در رابطه بین خودراهبری یادگیری دانشجویان و ادراک آنان از کیفیت عملکرد اعضای هیات علمی می باشد. جامعه آماری پژوهش، تمامی دانشجویان مقطع کارشناسی رشته های گروه علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در سال تحصیلی ۹۱- ۹۲ است که شامل ۴۱۸۱ نفر می گردند. با استفاده از روش نمونه گیری خوشه ای مرحله ای، از هر یک از رشته ها، یک کلاس کارشناسی به صورت تصادفی ۴۰۰ نفر انتخاب شدند. ابزار تحقیق شامل سه پرسشنامه خودراهبری یادگیری، پرسشنامه ارزش های تحصیلی و پرسشنامه ادراک دانشجویان از کیفیت عملکرد بود که پس از محاسبه روایی و پایایی، بین افراد نمونه توزیع گردید. با استفاده از روش های آمار استنباطی داده ها تحلیل شدند. نتایج نشان داد که خود راهبری یادگیری دانشجویان پیش بینی کننده مثبت و معنی دار ارزش های تحصیلی آنان و هم چنین پیش بینی کننده مثبت و معنی دار ادراک دانشجویان از کیفیت عملکرد اعضای هیات علمی می باشد. ارزش های تحصیلی دانشجویان نیز پیش بینی کننده مثبت و معنی دار ادراک دانشجویان از کیفیت عملکرد اعضای هیات علمی می باشد و در نهایت ارزش های تحصیلی در رابطه بین خودراهبری یادگیری دانشجویان و ادراک آنان از کیفیت عملکرد اعضای هیات علمی نقش واسطه ای دارد.

کلید واژه: خود راهبری یادگیری، ارزش تکالیف، ارزش نمره، کیفیت عملکرد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.