تحلیل مولفه های تاثیرگذار بر رضایت مندی از مقاصد گردشگری (مورد پژوهی: گردشگران شهرستان قروه)


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل مولفه های تاثیرگذار بر رضایت مندی از مقاصد گردشگری (مورد پژوهی: گردشگران شهرستان قروه) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل مولفه های تاثیرگذار بر رضایت مندی از مقاصد گردشگری (مورد پژوهی: گردشگران شهرستان قروه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل مولفه های تاثیرگذار بر رضایت مندی از مقاصد گردشگری (مورد پژوهی: گردشگران شهرستان قروه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل مولفه های تاثیرگذار بر رضایت مندی از مقاصد گردشگری (مورد پژوهی: گردشگران شهرستان قروه) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : فصلنامه جغرافیایی فضای گردشگری

تعداد صفحات :۲۲

گردشگری به عنوان سومین و پاک ترین صنعت هزاره سوم شاخته می شود. رشد صنعت گردشگری در گرو شرایطی است که با مهیا شدن آن چرخه این صنعت خواهد چرخید. از مهم ترین عوامل توسعه صنعت گردشگری؛ افزایش سطح کیفیت خدمات و تسهیلات برای گردشگران است. مادامی که رضایتمندی گردشگران مورد توجه قرار نگیرد، نمی توان به جذب گردشگران امیدوار بود. در همین راستا، محققین، شهرستان قروه را به علت جاذبه های فراوان گردشگری و وجود گردشگران داخلی و خارجی مورد پژوهش قرار داده اند. روش پژوهش به صورت توصیفی – تحلیلی و از لحاظ هدف کاربردی توسعه ای است. حجم نمونه به تعداد ۲۰۰ پرسشنامه بصورت غیراحتمالی – در دسترس برگزیده شد. داده ها و اطلاعات به صورت کتابخانه ای و میدانی گردآوری شده است. داده ها پس از وارد شدن به نرم افزار spss با آزمون های Tو پیرسون تحلیل شد. نتایج پژوهش حاکی از آن است که کیفیت خدمات و تسهیلات گردشگری در سطح متوسط رو به بالایی قرار دارد. نمره کل T با مقدار ۳.۲۲ نشان می دهد که کیفیت خدمات و تسهیلات مطلوب نمی باشد؛ اما بیش از حد متوسط است. بالاترین سطح مربوط به شاخص کیفیت رفتار جامعه میزبان با میانگین ۴.۲۴ است. همچنین محاسبه آزمون پیرسون نشان داد که بین کیفیت خدمات و تسهیلات با رضایتمندی گردشگران همبستگی مثبتی و معناداری در تمامی شاخص ها برقرار است و در نهایت رابطه رضایت مندی و جذب گردشگران با ضریب ۰.۷۵۳ محاسبه شد. تاسیس اقامت گاه های مناسب جهت استراحت گردشگران می تواند عاملی جهت رضایت مندی و جذب گردشگران به شهرستان قروه باشد.

کلید واژه: صنعت گردشگری، رضایت مندی، قروه

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.