بررسی نقش مدیریت رسانه و محتوا در کاهش مخاطبان رادیو گیلان


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش مدیریت رسانه و محتوا در کاهش مخاطبان رادیو گیلان دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش مدیریت رسانه و محتوا در کاهش مخاطبان رادیو گیلان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش مدیریت رسانه و محتوا در کاهش مخاطبان رادیو گیلان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش مدیریت رسانه و محتوا در کاهش مخاطبان رادیو گیلان :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات علوم اجتماعی ایران

تعداد صفحات :۲۲

هدف این مقاله طرح موضوع نقش مدیریت و محتوای رسانه در کاهش مخاطبان رادیو گیلان است. بنابر اعلام واحد سنجش صدا و سیمای مرکز گیلان، مخاطبان رادیو گیلان در سال ۸۸ در حدود ۲۰ درصد بوده اندکه این میزان در مقایسه با سال های ۸۱ تا ۸۵ افت قابل توجه ای داشته است. روش استفاده شده برای شناخت دلایل و به عبارتی پاسخ به پرسش های محوری تحقیق، روش کیفی بوده است. همچنین در بین تکنیک های موجود در روش کیفی، از تکنیک مصاحبه کارشناسی استفاده شد جامعه نمونه مورد مطالعه هم چند تن از افراد خبره، توانا و پیشکسوت رادیو گیلان بودند گفتنی است در این تحقیق جایگاه مشاغل تولید از جمله برنامه ساز، گوینده، نویسنده و گزارشگر هم به دلیل حساسیت این مشاغل و تاثیرگذاری آنان در انتقال مطلوب پیام یا برعکس، مدنظر قرار گرفت. یافته های کانونی این پژوهش موید آن است که کارشناسان، در صدر عوامل، نوع مدیریت واحد رادیو را در کاهش مخاطبان موثر دانسته اند. در مراحل بعدی نقش تولید کنندگان برنامه ها برجسته شده است و استدلال کارشناسان این بوده است که محتوا یا پیام به خودی خود تولید نمی شود و تولید کنندگان بر محتوا تاثیر گذارند. از این رو کارشناسان، کیفیت و ویژگی پیام تولیدی را در افت مخاطب رادیو موثر ارزیابی کرده اند. استدلال بیشتر مصاحبه شوندگان این بوده است که به علت فقدان مدیریت مناسب پیام، هدایت نیروها از یکطرف و ارسال پیام مطلوب از طرف دیگر، دچار آسیب شده است که به نظر آنان، دقت در جذب کارکنان زبده بخش تولید به ویژه با تاکید بر تخصص، و گزینش مدیران بر اساس معیارهای مدیریت رسانه می تواند راهکاری مناسب برای افزایش مخاطبان رادیو باشد. و اما تاملی در واژه های کلیدی، پرینگل و استار مدیریت رسانه را شامل «وظایف برنامه ریزی، سازماندهی، بسیج منابع، هدایت و کنترل دانسته اند و مهارت های مدیر رسانه ای را در سه مهارت فنی، انسانی و ادراکی خلاصه می کنند.» مک کوایل هم در باره محتوا می گوید: مشهودترین و در دسترس ترین گواه فعالیت رسانه های جمعی، آثاری است که در این رسانه ها تولید وپخش می شود.

کلید واژه:

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.