سنجش کیفیت خدمات کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی دانشگاه امام صادق (ع) با استفاده از مدل لیب کوال
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
سنجش کیفیت خدمات کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی دانشگاه امام صادق (ع) با استفاده از مدل لیب کوال دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد سنجش کیفیت خدمات کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی دانشگاه امام صادق (ع) با استفاده از مدل لیب کوال کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سنجش کیفیت خدمات کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی دانشگاه امام صادق (ع) با استفاده از مدل لیب کوال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن سنجش کیفیت خدمات کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی دانشگاه امام صادق (ع) با استفاده از مدل لیب کوال :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : نظام ها و خدمات اطلاعاتی
تعداد صفحات :۱۶
هدف: پژوهش حاضر با هدف آشنایی با کیفیت خدمات کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی دانشگاه امام صادق (ع) با استفاده از مدل لیب کوال تی ام انجام گرفته است.روش: این تحقیق با استفاده از روش پیمایشی- توصیفی انجام شده و جامعه آماری آن شامل ۳۴۵۴ نفراز اعضای کتابخانه است. حجم نمونه متشکل از ۳۴۶ نفر است که به روش تصادفی ساده انتخاب شده اند. برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار آماریSPSS 18 و جهت ترسیم نمودارها از نرم افزار های مایکروسافت ورد و اکسل ۲۰۱۰ استفاده شده است.یافته ها: بیشترین ضعف کتابخانه به ترتیب در ماده های ۲۲ (وجود مکانی مناسب برای مطالعه و یادگیری گروهی در کتابخانه)، ۲ (توجه ویژه به تک تک کاربران)، ۸ (اشتیاق و علاقه برای کمک به کاربران) و ۱۰ (امکان دسترسی به منابع الکترونیکی از منزل یا محل کار) می باشد. بیشترین نقاط قوت کتابخانه به ترتیب در ماده های ۱۶ (اطلاعات برای استفاده مستقل به سادگی در دسترس قرار می گیرد)، ۱۷ (وجود مجموعه مجلات چاپی و الکترونیکی مورد نیاز کاربران)، ۱۹ (وجود فضایی آرام برای فعالیت های فردی) و ۱۲ (وجود منابع چاپی مورد نیاز کاربران) بوده است. در باقی ماده ها کتابخانه تقریبا در حد وسط بوده اند.نتیجه گیری: کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی در برآوردن نیازهای کاربران در کل وضعیت متوسط را کسب نموده است. به عبارت دیگر خواسته های کاربران در سطح حداقل برآورده شده است ولی تا سطح مطلوب و حداکثر انتظارات تفاوت قابل توجهی وجود دارد.
کلید واژه: ارزیابی عملکرد، کیفیت خدمات، لیب کوال، کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی دانشگاه امام صادق (ع)
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.