سنجش اضطراب اینترنتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه های شیراز و علوم پزشکی شیراز در فرایند جستجوی اطلاعات
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
سنجش اضطراب اینترنتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه های شیراز و علوم پزشکی شیراز در فرایند جستجوی اطلاعات دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد سنجش اضطراب اینترنتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه های شیراز و علوم پزشکی شیراز در فرایند جستجوی اطلاعات کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سنجش اضطراب اینترنتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه های شیراز و علوم پزشکی شیراز در فرایند جستجوی اطلاعات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن سنجش اضطراب اینترنتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه های شیراز و علوم پزشکی شیراز در فرایند جستجوی اطلاعات :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : نظام ها و خدمات اطلاعاتی
تعداد صفحات :۱۸
هدف: پژوهش حاضر با هدف تعیین وضعیت اظطراب اینترنتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه های شیراز و علوم پزشکی شیراز در فرایند جستجوی اطلاعات انجام شده است.روش: روش پژوهش پیمایشی تحلیلی است و جامعه پژوهش را ۵۷۰۲ نفر از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های شیراز و علوم پزشکی شیراز تشکیل می دهد که بر پایه فرمول نمونه گیری عمومی کوکران، حجم نمونه به ۴۴۲ نفر رسید. روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای غیر نسبتی و ابزار گردآوری داده ها، پرسش نامه ای برگرفته از یک پژوهش است که روایی و پایایی آن قبلا سنجیده شده بود. صد در صد پرسشنامه های توزیع شده دریافت شد. یافته ها: بررسی میزان اضطراب اینترنتی پاسخ گویان نشان داد که اکثریت (۷۳.۸) درصد آن ها پایین تر از حد متوسط (نمره ۶۰) دچار اضطراب اینترنتی بودند، با این حال، توزیع نمره اضطراب اینترنتی در جامعه مورد مطالعه نرمال بود.نتیجه گیری: نتایج پژوهش، تفاوت معناداری را بین میانگین نمرات اضطراب اینترنتی جامعه مورد مطالعه و نمره متوسط اضطراب اینترنتی (نمره ۶۰) نشان داد و مشخص شد که اضطراب آن ها به طور معناداری در جامعه از سطح متوسط پایین تر است. همچنین، بین میانگین نمرات اضطراب اینترنتی دانشجویان مرد و زن تفاوت معناداری مشاهده شد، به نحوی که میانگین نمرات اضطراب اینترنتی دانشجویان زن بیشتر از دانشجویان مرد بود. با این حال، بین میانگین نمرات اضطراب اینترنتی دانشجویان حوزه های تحصیلی مورد مطالعه تفاوت معناداری مشاهده نگردید.
کلید واژه: اضطراب اینترنتی، جستجوی اطلاعات، خوداثربخشی اینترنتی رفتار اطلاع یابی، هویت اینترنتی
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.