تاثیر عناصر آمیخته رسانه بر ارزش ویژه برند خدمات (مطالعه موردی بانک سینا)


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر عناصر آمیخته رسانه بر ارزش ویژه برند خدمات (مطالعه موردی بانک سینا) دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر عناصر آمیخته رسانه بر ارزش ویژه برند خدمات (مطالعه موردی بانک سینا)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر عناصر آمیخته رسانه بر ارزش ویژه برند خدمات (مطالعه موردی بانک سینا)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر عناصر آمیخته رسانه بر ارزش ویژه برند خدمات (مطالعه موردی بانک سینا) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مدیریت بازاریابی

تعداد صفحات :۳۲

امروزه ارزش ویژه برند از عوامل حیاتی ایجاد مزیت رقابتی و کسب موفقیت برای سازمان ها می باشد. از جمله عناصر مهم سازنده ارزش ویژه برند، تبلیغات است. لذا برای مدیران برند بسیار حائز اهمیت است که بدانند فراوانی تبلیغات در رسانه های مختلف چطور ارزش ویژه برند گروه های متفاوت مشتریان را تحت تاثیر قرار می دهد. بر این اساس هدف از انجام این مطالعه بررسی تاثیر رسانه های تبلیغاتی منتخب بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری و ابعاد آن در دو گروه مشتریان اولین بار و تکراری می باشد.نوع تحقیق حاضر توصیفی و همبستگی بوده و ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه می باشد، که روایی و پایایی آن سنجیده شده است. جامعه آماری تحقیق مشتریان بانک سینا در سطح شهر تهران می باشند. حجم نمونه نیز ۴۲۰ نفر برآورد گردیده است. به منظور انتخاب نمونه از شیوه نمونه گیری خوشه ای استفاده شده است. همچنین ما از روش مدل سازی معادلات ساختاری (SEM) و نرم افزارهای SPSS وAmos 19.0 برای تجزیه و تحلیل داده ها استفاده نموده ایم.نتایج حاصل از تحقیق بیان گر آن است که فراوانی تبلیغات در تمامی رسانه های منتخب تاثیر مثبتی بر ارزش ویژه برند هر دو گروه مشتریان بانک سینا داشته اند. همچنین تلویزیون به عنوان تاثیرگذارترین رسانه بر ارزش ویژه برند مشتریان تکراری و اسپانسرینگ به عنوان تاثیرگذارترین رسانه بر ارزش ویژه برند مشتریان اولین بار شناسایی گردیدند.پژوهش ما توسط تعدادی عوامل محدود شده است که می توان در تحقیقات آینده به آن ها پرداخت، با این وجود این مطالعه باید به عنوان یک راهنما برای مدیران برند که باید بر عناصر آمیخته رسانه جهت تقویت ابعاد ارزش ویژه برند با در نظرگرفتن گروه های مختلف مشتریان تمرکز داشته باشند؛ مورد استفاده قرار گیرد.

کلید واژه: ارزش ویژه برند، وفاداری به برند، آگاهی از برند، تداعی- هم خوانی برند، کیفیت ادراک شده از برند، آمیخته رسانه، مشتریان اولین بار، مشتریان تکراری

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.