طراحی الگوی مفهومی دانشگاه کارآفرین با رویکرد کارآفرینی سازمانی


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی الگوی مفهومی دانشگاه کارآفرین با رویکرد کارآفرینی سازمانی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی الگوی مفهومی دانشگاه کارآفرین با رویکرد کارآفرینی سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی الگوی مفهومی دانشگاه کارآفرین با رویکرد کارآفرینی سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی الگوی مفهومی دانشگاه کارآفرین با رویکرد کارآفرینی سازمانی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : توسعه کارآفرینی

تعداد صفحات :۲۲

دانشگاه کارآفرین، به عنوان نسل سوم دانشگاه ها، ماموریت توسعه اقتصادی و اجتماعی را بر عهده دارد. از این رو، شناخت این ماموریت و نحوه تحقق آن در دانشگاه های سنتی، اهمیت ویژه ای دارد. بر اساس چارچوب نظری، دانشگاه کارآفرین هویتی مستقل و ویژگی های مشخص دارد و از آنجا که سازمان است، ویژگی های سازمانی را نیز دارد؛ بنابراین سوق دادن ویژگی های سازمانی سنتی دانشگاه به سوی کارآفرینی سازمانی، می تواند دانشگاه سنتی را به دانشگاه کارآفرین بدل کند. در مطالعه حاضر، ابتدا با استفاده از مطالعات کتابخانه ای، ویژگی های دانشگاه کارآفرین شناسایی شد و همچنین نتایج فعالیت های کارآفرینی سازمانی در دانشگاه ها مشخص شد. پس از آن، با استفاده از روش تحقیق کیفی از نوع روایتی و از طریق مصاحبه های نیمه ساختاریافته عمیق با پانزده نفر از خبرگان دانشگاهی- که حداقل ده سال در زمینه کارآفرینی سابقه اجرایی داشته و در این زمینه، تالیف علمی در قالب کتاب و مقاله دارند- الگوی نهایی از طریق تحلیل محتوای مصاحبه ها تدوین شد. نتایج نشان می دهد الگوی دانشگاه کارآفرین از منظر کارآفرینی سازمانی، شامل مولفه های کیفیت دانش آموختگان، انتشار یافته های علمی، جذب منابع مالی، قراردادهای پژوهشی، ثبت اختراع، ایجاد کسب و کارهای زایشی، ایجاد پارک علم و فناوری، فرهنگ سازمانی کارآفرینانه، ساختار سازمانی منعطف، رویکرد کارآفرینانه استادان، مدیریت کلان، محتوای دروس و ویژگی های دانشجویان می شود.

کلید واژه: دانشگاه کارآفرین، کارآفرینی سازمانی، نوسازی، نوآوری، ورود به کسب و کارهای جدید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.