تاثیر مداخله آموزشی بر اساس نظریه رفتار برنامه ریزی شده در خصوص رفتارهای پیشگیری کننده از ایدز در داوطلبان سلامت (رفتارهای پیشگیری کننده از ایدز)


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر مداخله آموزشی بر اساس نظریه رفتار برنامه ریزی شده در خصوص رفتارهای پیشگیری کننده از ایدز در داوطلبان سلامت (رفتارهای پیشگیری کننده از ایدز) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر مداخله آموزشی بر اساس نظریه رفتار برنامه ریزی شده در خصوص رفتارهای پیشگیری کننده از ایدز در داوطلبان سلامت (رفتارهای پیشگیری کننده از ایدز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر مداخله آموزشی بر اساس نظریه رفتار برنامه ریزی شده در خصوص رفتارهای پیشگیری کننده از ایدز در داوطلبان سلامت (رفتارهای پیشگیری کننده از ایدز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر مداخله آموزشی بر اساس نظریه رفتار برنامه ریزی شده در خصوص رفتارهای پیشگیری کننده از ایدز در داوطلبان سلامت (رفتارهای پیشگیری کننده از ایدز) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : آموزش بهداشت و ارتقای سلامت ایران (فارسی)

تعداد صفحات :۱۲

زمینه و هدف: شیوع بیماری ایدز در جهان در حال گسترش است و به یک مشکل اضطراری تبدیل شده است. این مطالعه با هدف بررسی کارایی مداخله آموزشی بر اساس نظریه رفتار برنامه ریزی شده در خصوص رفتارهای پیشگیری کننده از ایدز در داوطلبان سلامت شهرستان سیرجان در سال ۱۳۹۳ انجام شد.مواد و روش ها: این پژوهش مطالعه ای نیمه تجربی است. جمعیت مورد مطالعه، تعداد ۱۲۰ نفر از داوطلبان سلامت شهرستان سیرجان بودند که به طور تصادفی به دو گروه مداخله (۶۰ نفر) و کنترل (۶۰ نفر) تقسیم شدند. مداخله آموزشی طی سه جلسه ۶۰ دقیقه ای انجام شد. داده ها از طریق تکمیل پرسشنامه (حاوی ۴۰ سوال) طی مصاحبه مستقیم قبل از مداخله آموزشی و سه ماه بعد از آن، جمع آوری گردید. داده ها با استفاده از کای اسکوئر، آزمون دقیق فیشر، تی مستقل و تی زوجی تجزیه و تحلیل شدند.یافته ها: بین میانگین نمرات دو گروه از لحاظ آگاهی، نگرش نسبت به رفتار، عملکرد، قصد رفتاری، هنجار ذهنی و کنترل رفتاری درک شده قبل از مطالعه تفاوت معناداری وجود نداشت. اما پس از اجرای برنامه آموزشی این متغیرها در گروه مداخله افزایش معناداری یافت (p>0.001). ولی در گروه شاهد اختلاف معناداری مشاهده نشد.نتیجه گیری: نظریه رفتار برنامه ریزی شده در آموزش داوطلبان سلامت موثر بود. بنابراین، پیشنهاد می گردد برای رفتارهای پیشگیری کننده از ایدز از نظریه رفتار برنامه ریزی شده استفاده گردد.

کلید واژه: رفتارهای پیشگیری کننده از ایدز، نظریه رفتار برنامه ریزی شده، آموزش بهداشت، داوطلبان سلامت، سیرجان

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.