رابطه هوش هیجانی مادران با نظریه ذهن در دانش آموزان کم شنوا
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رابطه هوش هیجانی مادران با نظریه ذهن در دانش آموزان کم شنوا دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه هوش هیجانی مادران با نظریه ذهن در دانش آموزان کم شنوا کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه هوش هیجانی مادران با نظریه ذهن در دانش آموزان کم شنوا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه هوش هیجانی مادران با نظریه ذهن در دانش آموزان کم شنوا :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : (شنوایی شناسی) auditory and vesitibular research
تعداد صفحات :۱۰
زمینه و هدف: دانش آموزان کم شنوا نسبت به دانش آموزان عادی در رسیدن به نظریه ذهن دچار تاخیر دارند. یکی از عوامل تاثیرگذار در رشد توانایی نظریه ذهن تعامل والد- کودک است. هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه هوش هیجانی مادر بر توانایی دانش آموزان کم شنوا در توانایی نظریه ذهن بود.روش بررسی: در این مطالعه که به روش همبستگی انجام شد، ۴۰ دانش آموز کم شنوای عمیق با محدوده سنی ۱۴-۸ سال انتخاب شدند. روش گردآوری داده ها از طریق انجام آزمون روی دانش آموزان با استفاده از تکالیف باور غلط و پرسش نامه هوش هیجانی بود. پرسش نامه هوش هیجانی توسط مادران تکمیل شد. برای تحلیل داده ها از روش همبستگی پیرسون و رگرسیون چندمتغیره استفاده شد.یافته ها: یافته های این پژوهش نشان داد که بین نمره کلی تکالیف باور غلط دانش آموزان کم شنوا و نمرات مادران آنان در هوش هیجانی و مولفه های آن همبستگی معنی داری وجود ندارد (p>0.01). نتایج تحلیل رگرسیون چندمتغیره نیز نشان داد که نمرات مادران در هوش هیجانی و مولفه های آن قادر به پیش بینی نمرات دانش آموزان در تکالیف باور غلط نیست (p>0.01).نتیجه گیری: بنابراین می توان نتیجه گرفت که بین هوش هیجانی مادران دانش آموزان کم شنوا و توانایی نظریه ذهن فرزندانشان رابطه معنی داری از نظر آماری وجود ندارد و هوش هیجانی مادران نمی تواند نمرات دانش آموزان را در تکالیف باور غلط پیش بینی کند.
کلید واژه: هوش هیجانی، نظریه ذهن، دانش آموزان کم شنوا
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.