ارایه یک مدل دوهدفه ادغامی تحلیل پوششی داده و مکان یابی – تخصیص تک منبعی چند محصولی بدون محدودیت ظرفیت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه یک مدل دوهدفه ادغامی تحلیل پوششی داده و مکان یابی – تخصیص تک منبعی چند محصولی بدون محدودیت ظرفیت دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه یک مدل دوهدفه ادغامی تحلیل پوششی داده و مکان یابی – تخصیص تک منبعی چند محصولی بدون محدودیت ظرفیت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه یک مدل دوهدفه ادغامی تحلیل پوششی داده و مکان یابی – تخصیص تک منبعی چند محصولی بدون محدودیت ظرفیت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه یک مدل دوهدفه ادغامی تحلیل پوششی داده و مکان یابی – تخصیص تک منبعی چند محصولی بدون محدودیت ظرفیت :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : تحقیق در عملیات در کاربردهای آن (ریاضیات کاربردی)

تعداد صفحات :۲۰

مکان یابی سرویس دهندگان یکی از مهم ترین و کاربردی ترین مباحث در حوزه مسایل تصمیم گیری است که معیارهای زیادی در تحلیل آن موثر می باشد. هزینه ها و کارایی سیستم از مهم ترین معیارهای موثر در فرایند تصمیم گیری است. لحاظ نمودن این معیارها به صورت همزمان در مدل مسایل مکان یابی به تصمیم گیران کمک کند تا با اطلاعات بیش تر و تحلیل عمیق تر با موضوع مواجه شده و نتایجی را که به طور مستقیم از ابزارهای تحلیلی دیگر به دست نمی آیند در اختیار قرار دهد. در این مقاله، مفهوم کارایی با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها در مدل مساله مکان یابی تخصیص تک منبعی چند محصولی بدون محدودیت ظرفیت ادغام شده و یک مدل دوهدفه برنامه ریزی خطی صفر و یک آمیخته برای آن ارایه شده است. برای حل مدل ترکیبی جدید از روش -LP متریک استفاده شده است. جواب بهینه این مدل، الگوی مکان یابی-تخصیص کارا و بهینه را به طور همزمان در اختیار قرار می دهد. در پایان نیز یک مثال عددی برای توصیف تاثیر مدل ترکیبی ارایه شده است.

کلید واژه: مکان یابی، چند محصولی، تحلیل پوششی داده، دو هدفه، برنامه ریزی صفر و یک آمیخته

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.