مدل یابی ساختاری رابطه خودکارآمدی، فراشناخت با ارزیابی حل مساله دانش آموزان متوسطه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدل یابی ساختاری رابطه خودکارآمدی، فراشناخت با ارزیابی حل مساله دانش آموزان متوسطه دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدل یابی ساختاری رابطه خودکارآمدی، فراشناخت با ارزیابی حل مساله دانش آموزان متوسطه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدل یابی ساختاری رابطه خودکارآمدی، فراشناخت با ارزیابی حل مساله دانش آموزان متوسطه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدل یابی ساختاری رابطه خودکارآمدی، فراشناخت با ارزیابی حل مساله دانش آموزان متوسطه :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : روانشناسی مدرسه

تعداد صفحات :۲۱

هدف این پژوهش بررسی رابطه خودکارآمدی، فراشناخت با ارزیابی حل مساله دانش آموزان دبیرستانی است. به همین منظور ۴۹۶ دانش آموز (۲۷۵ دختر و ۲۲۱ پسر) به روش نمونه گیری خوشه ای انتخاب و همه آنها مقیاس ارزیابی حل مساله هپنر (۱۹۸۸)، مقیاس خودکارآمدی عمومی شرر (۱۹۸۲) و مقیاس فراشناخت حالتی اونیل و عابدی (۱۹۹۶) را تکمیل کردند. نتایج حاصل از تحلیل مسیر نشان داد که خودکارآمدی بر ارزیابی حل مساله اثر مستقیم و با میانجی گری فراشناخت اثر غیرمستقیم دارد. فراشناخت با ارزیابی حل مساله رابطه مثبت و معنادار دارد. خودکارآمدی با فراشناخت رابطه مثبت و معنادار دارد. در مجموع متغیرهای پیش بین مدل ۰.۴۳ واریانس ارزیابی حل مساله را پیش بینی کردند.

کلید واژه: ارزیابی حل مساله، خودکارآمدی، فراشناخت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.