شناسایی و اولویت بندی موانع استفاده از پایانه های فروش بانک صادرات شهرستان بندرعباس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و اولویت بندی موانع استفاده از پایانه های فروش بانک صادرات شهرستان بندرعباس دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و اولویت بندی موانع استفاده از پایانه های فروش بانک صادرات شهرستان بندرعباس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و اولویت بندی موانع استفاده از پایانه های فروش بانک صادرات شهرستان بندرعباس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و اولویت بندی موانع استفاده از پایانه های فروش بانک صادرات شهرستان بندرعباس :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مدیریت بازاریابی

تعداد صفحات :۲۴

در حال حاضر لزوم استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در صنعت بانکداری و به خصوص در سیستم های انتقال وجه، به خوبی درک شده و در پی آن اقداماتی مانند استفاده از دستگاه های پایانه فروش، دستگاه های خودپرداز، بانکداری تلفنی و موبایلی، بانکداری اینترنتی و… در حال انجام است. باوجود این، مشکلات و موانع زیادی بر سر راه استقرار و توسعه بانکداری الکترونیک و بالاخص سیستم های انتقال الکترونیکی وجوه در نقطه فروش وجود دارد. هدف از تحقیق حاضر، شناسایی و رتبه بندی موانع استفاده از دستگاه های پایانه فروش بانک صادرات شهرستان بندرعباس است. این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر روش جمع آوری اطلاعات پیمایشی است. ابزار اصلی جمع آوری داده های تحقیق، پرسشنامه و مصاحبه است. جامعه آماری این تحقیق کلیه پذیرندگان دستگاه های پایانه فروش بانک صادرات در شهر بندرعباس می باشدکه تعداد دقیق آن ها طبق اطلاعات به دست آمده از واحد کامپیوتر بانک صادرات هرمزگان، ۳۹۸۰ مرکز است. روایی محتوای پرسشنامه به تایید اساتید و افراد صاحبنظر رسید. پایایی پرسشنامه از طریق آلفای کرونباخ، مقدار ۰.۸۳۳ بدست آمد که حاکی از پایایی بالای پرسشنامه است. اطلاعات بدست آمده از ۳۵۰ پرسشنامه با استفاده از نرم افزارSPSS و استفاده از آمار توصیفی و آزمون t تک متغیره مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج حاصل از این تحقیق حاکی از آن است که عمده ترین موانع شناسایی شده، موانع فنی- تکنولوژی، فرهنگی- آموزشی، مدیریتی- سازمانی و مالی- تجاری هستند. با استفاده از آزمون فریدمن نیز مشخص گردید که عامل فنی تکنولوژی در مقایسه با عوامل دیگر از اهمیت بیشتری برخوردار است.

کلید واژه: بانکداری الکترونیک، دستگاه پایانه فروش (POS)، استفاده از دستگاه پایانه فروش، کارت الکترونیکی، شبکه شتاب

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.