تحلیل وضعیت مدیریت روابط بین المللی در حیطه بهره گیری از اساتید و کارشناسان خارجی و برگزاری دوره های آموزشی برای دانشجویان خارجی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز طی سال های ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۰
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تحلیل وضعیت مدیریت روابط بین المللی در حیطه بهره گیری از اساتید و کارشناسان خارجی و برگزاری دوره های آموزشی برای دانشجویان خارجی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز طی سال های ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۰ دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تحلیل وضعیت مدیریت روابط بین المللی در حیطه بهره گیری از اساتید و کارشناسان خارجی و برگزاری دوره های آموزشی برای دانشجویان خارجی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز طی سال های ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۰ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل وضعیت مدیریت روابط بین المللی در حیطه بهره گیری از اساتید و کارشناسان خارجی و برگزاری دوره های آموزشی برای دانشجویان خارجی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز طی سال های ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۰،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تحلیل وضعیت مدیریت روابط بین المللی در حیطه بهره گیری از اساتید و کارشناسان خارجی و برگزاری دوره های آموزشی برای دانشجویان خارجی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز طی سال های ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۰ :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : توسعه ی آموزش جندی شاپور
تعداد صفحات :۹
مطالعه حاضر با هدف تحلیل وضعیت مدیریت روابط بین المللی در حیطه بهره گیری از اساتید و کارشناسان خارجی و برگزاری دوره های آموزشی برای دانشجویان خارجی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز طی سال های ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۰ انجام گرفته است. این مطالعه از نوع مطالعات توصیفی بوده و داده های مورد نیاز با استفاده از ۲ چک لیست که یکی برای تحلیل وضعیت دعوت از اساتید و کارشناسان خارجی و دیگری برای تحلیل برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت برگزار شده برای دانشجویان خارجی که از طریق بررسی متون و ۵ جلسه پانل خبرگان طراحی شده بودند و در کل شامل ۶۵ سوال بودند، استفاده گردید. از روش نمونه گیری سرشماری برای انتخاب موارد دعوت از اساتید و کارشناسان خارجی و دوره های آموزشی استفاده شد. دانشگاه علوم پزشکی تبریز در زمینه دعوت از اساتید و کارشناسان خارجی عملکرد ضعیفی داشته است به طوری که در هیچ یک از موارد آیین نامه، اولویت بندی، برنامه ریزی، ارزشیابی، نظر سنجی و بازخورد، حتی حداقل موارد نیز رعایت نشده بود. برگزاری دوره های آموزشی برای دانشجویان خارجی نیز هیچ یک از گویه های مورد نظر در هیچ یک از دوره های آموزشی کوتاه مدت رعایت نشده بود.
کلید واژه: تحلیل وضعیت، کارشناسان خارجی، دوره های آموزشی، دانشجویان خارجی، دانشگاه علوم پزشکی تبریز
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.