بررسی عوامل اجتماعی موثر بر نگرش اساتید رشته های غیرزبانی دانشگاه های آزاد منطقه ۳ کشور بر یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان آکادمیک (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل)


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل اجتماعی موثر بر نگرش اساتید رشته های غیرزبانی دانشگاه های آزاد منطقه ۳ کشور بر یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان آکادمیک (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل اجتماعی موثر بر نگرش اساتید رشته های غیرزبانی دانشگاه های آزاد منطقه ۳ کشور بر یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان آکادمیک (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل اجتماعی موثر بر نگرش اساتید رشته های غیرزبانی دانشگاه های آزاد منطقه ۳ کشور بر یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان آکادمیک (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل اجتماعی موثر بر نگرش اساتید رشته های غیرزبانی دانشگاه های آزاد منطقه ۳ کشور بر یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان آکادمیک (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : جامعه شناسی مطالعات جوانان

تعداد صفحات :۲۴

امروزه اساتید دانشگاه های مختلف دنیا با رشته های مختلف دانشگاهی جهت پیشرفت آموزشی و ارتقاء رتبه پژوهشی خود نیاز مبرم به یادگیری زبان انگلیسی دارند. پس لازمه این مهم این است که آنها نگرش مثبتی نسبت به یادگیری زبان انگلیسی داشته باشند. در این رابطه نقش عوامل اجتماعی نیز می تواند تاثیرگذار و مهم باشد. در این پژوهش سعی بر آن است که عوامل اجتماعی موثر بر نگرش اساتید رشته های غیرزبانی دانشگاه های آزاد منطقه ۳ کشور نسبت به یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان آکادمیک مورد بررسی قرار گیرد و مطالعه موردی این پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل می باشد. ابزار گردآوری این پژوهش نیز پرسشنامه بوده که به طور تصادفی توسط ۱۰۰ استاد عضو هیات علمی و حق التدریس واحد بابل تکمیل گردیده است. نتایج این تحقیق نشان داد که بین عوامل اجتماعی و نگرش اساتید نسبت به یادگیری زبان انگلیسی رابطه معناداری وجود دارد و در واقع برخی عوامل اجتماعی می تواند بر نگرش اساتید رشته های غیرزبانی نسبت به یادگیری زبان انگلیسی تاثیرگذار باشد. حدود ۴۴.۷ درصد از تغییرات نگرش به متغیرهای مستقل مربوط است و متغیرهای میزان تشویق والدین و دوستان و میزان مهارت های زبانی در سطح بیش از ۹۹ درصد معنادار هستند. همچنین نقش متغیر مهارت های زبانی بیشتر از نقش سایر متغیرها است. همچنین در انتهای این پژوهش پیشنهاداتی به منظور کمک به پیشرفت آموزش زبانی اساتید مطرح شده است که از جمله آنها اتخاذ سیاست های خاص توسط دانشگاه ها بوده به طوری که زبان انگلیسی به طور جدی به عنوان یکی از زبان های اصلی یادگیری و آموزش مورد توجه قرار گیرد.

کلید واژه: عوامل اجتماعی، نگرش، تشویق والدین و دوستان، یادگیری زبان انگلیسی، مهارت های زبانی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.