بررسی جامعه شناسی عوامل موثر بر مصرف سینما (مطالعه موردی جوانان دختر و پسر شهر ساری)


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی جامعه شناسی عوامل موثر بر مصرف سینما (مطالعه موردی جوانان دختر و پسر شهر ساری) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی جامعه شناسی عوامل موثر بر مصرف سینما (مطالعه موردی جوانان دختر و پسر شهر ساری)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی جامعه شناسی عوامل موثر بر مصرف سینما (مطالعه موردی جوانان دختر و پسر شهر ساری)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی جامعه شناسی عوامل موثر بر مصرف سینما (مطالعه موردی جوانان دختر و پسر شهر ساری) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : جامعه شناسی مطالعات جوانان

تعداد صفحات :۲۴

بر اساس آمار و اطلاعات ارائه شده از سوی مسوولان فرهنگی، در ۲۰ سال گذشته میزان مخاطبان سینمای ایران حدود ۴۰ میلیون نفر ریزش داشته است. به بیان دیگر، ایرانی ها به طور متوسط در سال تنها ۱۵ دقیقه را در سالن های سینما سپری می نمایند. هدف اصلی این پژوهش بررسی چرایی این امر می باشد، از این رو با بهره گیری از نظریه بوردیو کوشش شده است تا تاثیر سرمایه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بر مصرف سینمایی روشن شود. روش این تحقیق، پیمایش می باشد و اطلاعات تحقیق حاضر، با استفاده از ابزار پرسشنامه جمع آوری شده است. نمونه این پژوهش شامل ۴۰۰ جوان دختر و پسر شهر ساری می باشد. یافته های تحقیق نشان داده است که تاثیر هر سه متغیر سرمایه اجتماعی، سرمایه فرهنگی و سرمایه اقتصادی بر متغیر وابسته تحقیق (مصرف سینمایی) مثبت می باشد و این مهم بدین معنی می باشد که با افزایش سرمایه های اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی، میزان مصرف سینمایی نیز افزایش می یابد.

کلید واژه: سرمایه اجتماعی، سرمایه فرهنگی، سرمایه اقتصادی، مصرف سینمایی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.