اولویت بندی عوامل موثر بر بهبود کیفیت خدمات کتابخانه ای بر اساس شاخص های مدل لایب کوآل با رویکرد MADM


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اولویت بندی عوامل موثر بر بهبود کیفیت خدمات کتابخانه ای بر اساس شاخص های مدل لایب کوآل با رویکرد MADM دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اولویت بندی عوامل موثر بر بهبود کیفیت خدمات کتابخانه ای بر اساس شاخص های مدل لایب کوآل با رویکرد MADM  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اولویت بندی عوامل موثر بر بهبود کیفیت خدمات کتابخانه ای بر اساس شاخص های مدل لایب کوآل با رویکرد MADM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اولویت بندی عوامل موثر بر بهبود کیفیت خدمات کتابخانه ای بر اساس شاخص های مدل لایب کوآل با رویکرد MADM :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانه های عمومی (پیام کتابخانه)

تعداد صفحات :۳۴

لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

کلید واژه: کتابخانه عمومی، کیفیت خدمات، مدل لایب کوال، تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه، روش کپ لند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.