بررسی تاثیر بازارگرایی وکارآفرین محوری بر روی عملکرد صنایع کوچک و متوسط استان تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر بازارگرایی وکارآفرین محوری بر روی عملکرد صنایع کوچک و متوسط استان تهران دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر بازارگرایی وکارآفرین محوری بر روی عملکرد صنایع کوچک و متوسط استان تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر بازارگرایی وکارآفرین محوری بر روی عملکرد صنایع کوچک و متوسط استان تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر بازارگرایی وکارآفرین محوری بر روی عملکرد صنایع کوچک و متوسط استان تهران :

تعداد صفحات :۳۳

چکیده مقاله:

امروزه رمز موفقیت سازمان ها را می توان در بازارگرایی و خلق نوآوری در محصولات و خدمات از طریق کارآفرینی جستجو کرد. سازمان هایی که به مشتریان و رقبای خود توجه داشته و سعی می نمایند محصولات با بالاترین کیفیت تحویل نمایند در عرصه رقابت موفقتر خواهند بود. یکی از مباحثی که در فرآیند بازاریابی اهمیت بسیار دارد، تدوین استراتژی های بازارگرایی و نوآوری درمحصولات است. بنابریان، تحقیق حاضر با هدف بررسی تاثیر بازارگرایی و کارآفرین محوری بر روی عملکرد صنایع کوچک و متوسط استان تهران انجام گرفته است. این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر روش مطالعه توصیفی و میدانی است. جامعه آماری شامل کلیه صنایع کوچک و متوسط استان تهران میباشد. برای تعیین نمونه از نمونهگیری تصادفی قابل دسترس استفاده شده است، حجم نمونه نیز ۳۴۰ نفر تعیین شده است که از بین کارکنان و مدیران صنایع مورد مطالعه بوده است. روش گردآوری داده ها میدانی و ابزار اندازه گیری پرسشنامه می باشد. برای تعیین روایی پرسشنامه از روش محتوایی و صوری استفاده شده است و روایی در حد قابل قبول تایید گردیده است و پایایی پرسشنامه، از طریق آلفای کرونباخ ( ۰.۹۱۰ ) تایید شده است. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استاندارد شده چن و همکاران ( ۲۰۱۲ ) استفاده شده است، برای تجزیه و تحلیل اطلاعات، ابتدا به بررسی قابل قبول بودن مدل نظری از طریق نرمافزار لیزرل پرداخته شده است و سپس تجزیه و تحلیل دادهها به کمک ضریب مسیر و آزمون تی مشخص شده است. نتایج نشان می دهد که مدل برای نمونه تعیین شده قابل استفاده و برازش مدل قابل قبول می باشد. آزمون فرضیات نیز حاکی از تاثیر مثبت بازارگرایی و کارآفرین محوری بر روی قابلیت های انتفاعی و اکتشافی؛ عدم تاثیر قابلیت های اکتشافی بر روی نوآوری محصول و عملکرد؛ و تاثیر مثبت قابلیت های انتفاعی بر روی نوآوری محصول و عملکرد است . باشد که نتایج تحقیق بتواند گامی در راستای بهبود عملکرد صنایع کوچک و متوسط استان تهران بردارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.