سنجش تطابق پلیس اطلاعات وامنیت عمومی ناجا با ویژگی های سازمان یادگیرنده


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سنجش تطابق پلیس اطلاعات وامنیت عمومی ناجا با ویژگی های سازمان یادگیرنده دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سنجش تطابق پلیس اطلاعات وامنیت عمومی ناجا با ویژگی های سازمان یادگیرنده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سنجش تطابق پلیس اطلاعات وامنیت عمومی ناجا با ویژگی های سازمان یادگیرنده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سنجش تطابق پلیس اطلاعات وامنیت عمومی ناجا با ویژگی های سازمان یادگیرنده :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش های اطلاعاتی و جنایی

تعداد صفحات :۲۵

سازمان یادگیرنده سازمانی است که دائما خود را به نحوی تغییر می دهد که با هدف موفقیت مجموعه سازمانی به نحو مطلوب تری اطلاعات را جمع آوری، مدیریت و استفاده کند و یادگیری تنها مزیت رقابتی پایدار برای این سازمان ها می باشد. هدف از پژوهش حاضر تعیین وضع موجود پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا با سازمان یادگیرنده و زیر سیستم های آن می باشد. این پژوهش به صورت پیمایش انجام و برای اندازه گیری سازمان یادگیرنده از پرسش نامه استاندارد سازمان یادگیرنده مارکوارت در مقیاس لیکرت و ضریب آلفای کرونباخ ۰.۹۲۴ استفاده شده است. جامعه آماری تحقیق شامل ۳۲۴ نفر از کارشناسان هفت اداره پلیس اطلاعات وامنیت عمومی ناجا با رده شغلی کارشناس و بالاتر که ۱۷۷ نفر به عنوان نمونه آماری با استفاده از روش نمونه گیری خوشه ای و سپس تصادفی ساده انتخاب شدند.یافته های پژوهش نشان می دهد زیر سیستم های سازمان یادگیرنده شامل؛ پویایی های یادگیری، توانمندسازی افراد، مدیریت دانش و کاربرد فناوری بالاتر ازمیانگین فرضی است. همچنین زیر سیستم های تحول سازمان برابر با سطح میانگین فرضی بوده و بین میانگین حداقل دو زیر سیستم از زیر سیستم های سازمان یادگیرنده تفاوت معناداری وجود داشت. نتایج این پژوهش نشان می دهد که توجه بیشتر به استقرار زیر سیستم های سازمان یادگیرنده و توسعه متوازن این زیر سیستم ها متناسب با تولید دانش بومی پلیسی و اطلاعاتی و ارتقای سطح یادگیری به منظور توانمندسازی افراد و لزوم توجه هم زمان به تمامی زیر سیستم های سازمان یادگیرنده ضروری است و موانع یادگیری از جمله بوروکراسی لجام گسیخته، کنترل های غیرکارکردی، سلسله مراتب نامنعطف کاهش داده شده یا حذف شود.

کلید واژه: سازمان، یادگیری سازمانی، سازمان یادگیرنده، تغییر، پلیس اطلاعات و امنیت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.