تبلیغات غیرمتعارف محیطی: محیط عاملی برای غافلگیری و جذب مخاطب


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تبلیغات غیرمتعارف محیطی: محیط عاملی برای غافلگیری و جذب مخاطب دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تبلیغات غیرمتعارف محیطی: محیط عاملی برای غافلگیری و جذب مخاطب  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبلیغات غیرمتعارف محیطی: محیط عاملی برای غافلگیری و جذب مخاطب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تبلیغات غیرمتعارف محیطی: محیط عاملی برای غافلگیری و جذب مخاطب :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : نامه هنرهای تجسمی و کاربردی

تعداد صفحات :۲۰

در این پژوهش تلاش شده تا با تمرکز بر حوزه نظری تعاریف، راهکارها و ویژگی های تبلیغات غیرمتعارف محیطی مورد بحث و بررسی قرار گیرد. منظور از تبلیغات غیرمتعارف محیطی آن دسته از تبلیغاتی هستند که در کنار شیوه های سنتی و پرقدمتی چون بیلبورد، پوستر و بنر مطرح شده و به منظور جذب مشتریان به ستوه آمده از تبلیغات، به عنوان روشی جایگزین شکل گرفته و به مرور توسعه یافته است. امروزه این گونه تبلیغات که زیرگروه بازاریابی گریلا قرار می گیرد، بعضا در گوشه و کنار ایران نیز به چشم می خورد، لذا شناخت و بررسی مبانی طراحی آن برای کمک به طراحان در استفاده بهینه از ابزارهای تبلیغاتی ضروری به نظر می رسد. روش این پژوهش از منظر داده های تحقیق از نوع کیفی، تحلیلی و غیرتعاملی است. بدین معنا که دیدگاه ها و رویکردهای موجود در زمینه بازاریابی گریلا، ویژگی های آن و ابزارهای مختلف مورد استفاده در این نوع تبلیغات مورد کندوکاو و بازبینی قرار گرفته است. نتایج به دست آمده از این پژوهش حاکی از آن است که بازاریابی گریلا با کمپین های متفاوت و غیرمتعارف سعی در غافلگیر کردن مخاطبان و در نتیجه جلب توجه آنها به پیام تبلیغ، با هزینه هایی نسبتا پایین دارد. یکی از ابزارهایی که این نوع تبلیغات از آن بهره می برد، تبلیغات امبینت است. تبلیغات امبینت محیط اطراف را به ابزاری ارتباطی تبدیل می کند، به این صورت که برای جذب مشتریان با بهره گیری، تلفیق و شبیه سازی ویژگی هایی از مکان ها، مجراها، قالب ها و اشیای درون محیط با پیام برند، از آنها به عنوان رسانه ای برای انتقال پیام بهره می برد.

کلید واژه: تبلیغات غیرمتعارف محیطی، تبلیغات گریلا، تبلیغات امبینت، رسانه های امبینت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.