بررسی دیدگاه ها و توانمندی های اعضای هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی به منظور استفاده از آموزش ترکیبی


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
12 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی دیدگاه ها و توانمندی های اعضای هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی به منظور استفاده از آموزش ترکیبی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی دیدگاه ها و توانمندی های اعضای هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی به منظور استفاده از آموزش ترکیبی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی دیدگاه ها و توانمندی های اعضای هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی به منظور استفاده از آموزش ترکیبی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی دیدگاه ها و توانمندی های اعضای هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی به منظور استفاده از آموزش ترکیبی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مهندسی آموزشی: تکنولوژی و طراحی آموزشی

تعداد صفحات :۱۲

هدف از پژوهش حاضر، بررسی دیدگاه ها و توانمندی های اعضای هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی درخصوص آموزش ترکیبی است. در این پژوهش، از روش پژوهش توصیفی پیمایشی استفاده شد. از بین ۵۰۰ عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی، ۸۰ نفر به عنوان نمونه پژوهش انتخاب شدند. ابزار مورد استفاده، پرسشنامه محقق ساخته بود و پایایی آن با آلفای کرونباخ محاسبه شد که مقدار آن برای خرده عامل نگرش ۰.۸۰ و برای خرده عامل توانایی ۰.۸۶ بود. جهت تحلیل داده ها، از روش های آمار توصیفی (میانگین، انحراف استاندارد، واریانس، حداقل و حداکثر) و آمار استنباطی (آزمون t تک نمونه ای) استفاده شد. در بخش آمار توصیفی، میانگین ۴.۰۴ برای خرده عامل نگرش و میانگین ۳.۲۷ برای خرده عامل توانایی به دست آمد و در بخش آمار استنباطی، مقدار T برای خرده عامل نگرش ۱۵.۰۱۷ و برای خرده عامل توانایی ۲.۸۵ به دست آمد. در پایان پژوهش نتیجه گرفته شد که اعضای هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی، در خصوص طراحی و استفاده از دوره های آموزشی ترکیبی در دانشگاه، دیدگاه مثبتی دارند، همچنین توانایی طراحی و استفاده از دوره های آموزشی ترکیبی در دانشگاه را دارند.

کلید واژه: نظام های آموزشی ۵، آموزش حضوری ۶، آموزش الکترونیکی ۷، آموزش ترکیبی ۸

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.