ارزیابی تاثیر کیفیت کارکردی، کیفیت فنی و تصویر ذهنی بر رضایتمندی مشتریان در هتل های ۳، ۴ و ۵ ستاره سطح شهر مشهد


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی تاثیر کیفیت کارکردی، کیفیت فنی و تصویر ذهنی بر رضایتمندی مشتریان در هتل های ۳، ۴ و ۵ ستاره سطح شهر مشهد دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی تاثیر کیفیت کارکردی، کیفیت فنی و تصویر ذهنی بر رضایتمندی مشتریان در هتل های ۳، ۴ و ۵ ستاره سطح شهر مشهد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی تاثیر کیفیت کارکردی، کیفیت فنی و تصویر ذهنی بر رضایتمندی مشتریان در هتل های ۳، ۴ و ۵ ستاره سطح شهر مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی تاثیر کیفیت کارکردی، کیفیت فنی و تصویر ذهنی بر رضایتمندی مشتریان در هتل های ۳، ۴ و ۵ ستاره سطح شهر مشهد :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)

تعداد صفحات :۲۴

رضایت مشتری یکی از موضوعات استراتژیک در دو دهه اخیر است. این پژوهش به تدوین و بررسی یک مدل کیفیت خدماتی پرداخته، سپس عوامل موثر بر کیفیت درک شده خدمات و رضایت مشتری مورد ارزیابی قرار می گیرد. تاکنون در ایران عوامل متعددی که بتواند در سنجش کیفیت خدمات هتل ها و میزان رضایت مشتریان هتلها به صورت منسجم با هم مرتبط باشند مطالعه نشده است.روش تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر اجرا، علی مقایسه ای می باشد.برای جمع آوری داده های تحقیق نیز از روش پیمایش (پرسشنامه) استفاده شده است. جامعه آماری این پژوهش را کلیه مشتریان هتل های ۳، ۴ و ۵ ستاره سطح شهر مشهد تشکیل می دهند و از روش نمونه گیری تصادفی- خوشه ای استفاده شده است، داده های جمع آوری شده پس از بررسی نرمال بودن با استفاده از آزمون t-test و تحلیل عاملی اکتشافی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و جهت آزمون فرضیات پژوهش از مدل سازی معادلات ساختاری (SEM)استفاده گردیده است. نتایج به دست آمده از انجام تحقیق، حاکی از آن است که انتظار علمی محقق مبنی بر تاثیر مستقیم، مثبت و معنادار کیفیت کارکردی بر تصویر ذهنی و ادراک از کیفیت خدمات، تصویر ذهنی بر ادراک از کیفیت خدمات، ادراک از کیفیت خدمات درک شده بر روی رضایت مشتری، کیفیت فنی بر روی تصویر ذهنی مورد قبول واقع گردید ولیکن تاثیر کیفیت فنی بر روی ادراک از کیفیت خدمات مورد پذیرش واقع نگردید. این پژوهش علاوه بر بررسی فرضیات پژوهش، پیشنهادات کاربردی- مدیریتی را برای بالا بردن سطح بهره وری،کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان خدمات هتل داری ارائه می دهد.

کلید واژه: کیفیت خدمات، کیفیت عملیاتی، کیفیت فنی، تصویر ذهنی، مدل تدوین و بررسی شده کیفیت خدمات

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.