آسیب شناسی درس هنر در ابعاد طراحی، اجرا و ارزیابی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
آسیب شناسی درس هنر در ابعاد طراحی، اجرا و ارزیابی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد آسیب شناسی درس هنر در ابعاد طراحی، اجرا و ارزیابی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی آسیب شناسی درس هنر در ابعاد طراحی، اجرا و ارزیابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن آسیب شناسی درس هنر در ابعاد طراحی، اجرا و ارزیابی :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)
تعداد صفحات :۱۴
هدف کلی این پژوهش، آسیب شناسی درس هنر در ابعاد طراحی، اجرا و ارزیابی از دیدگاه معلمان هنر مقطع راهنمایی شهرستان دزفول بود. روش پژوهش توصیفی – پیمایشی بود. جامعه آماری پژوهش تعداد ۱۱۵ نفر از معلمان هنر مدارس راهنمایی شهرستان دزفول بود که از میان آنها تعداد ۹۰ نفر از معلمان با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای به عنوان نمونه انتخاب شدند. جهت گردآوری اطلاعات از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شد. به منظور تجزیه و تحلیل اطلاعات روش های آمار توصیفی (فراوانی و درصد) و روش های آماری استنباطی (تحلیل عاملی) مورد استفاده قرار گرفت. یافته های پژوهش نشان داد که آسیب های درس هنر در ابعاد طراحی، اجرا و ارزیابی از دیدگاه معلمان را می توان در ۶ عامل شامل؛ ۱- مشکلات محتوایی، ۲- مشکلات آموزشی، ۳- مشکلات انگیزه ای، ۴- مشکلات سخت افزاری، ۵- مشکلات امتحانی ۶- مشکلات انتظار بالا در گرفتن نمره، دسته بندی کرد.
کلید واژه: درس هنر، طراحی، اجرا، ارزیابی، معلمان هنر
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.