شناسایی الگوهای ذهنی اساتید الکترونیکی دانشگاه تهران در نقش یاد دهنده: پژوهشی بر مبنای روش کیو


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی الگوهای ذهنی اساتید الکترونیکی دانشگاه تهران در نقش یاد دهنده: پژوهشی بر مبنای روش کیو دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی الگوهای ذهنی اساتید الکترونیکی دانشگاه تهران در نقش یاد دهنده: پژوهشی بر مبنای روش کیو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی الگوهای ذهنی اساتید الکترونیکی دانشگاه تهران در نقش یاد دهنده: پژوهشی بر مبنای روش کیو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی الگوهای ذهنی اساتید الکترونیکی دانشگاه تهران در نقش یاد دهنده: پژوهشی بر مبنای روش کیو :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مدیریت فناوری اطلاعات

تعداد صفحات :۲۴

دستیابی به اهداف یادگیری الکترونیکی یکی از چالش هایی است که بسیاری از دانشگاه ها همانند دانشگاه تهران با آن مواجه است. از آنجا که مدرس در فضای الکترونیکی با ارائه شیوه های خلاقانه امور یادگیری را تسهیل و مدیریت می کند، تقویت این شیوه ها یکی از راه های دستیابی به اهداف آن است. اما یکی از عواملی که بر انتخاب این شیوه ها اثر می گذارد درک مدرسان نسبت به نقش خود در این حوزه نوین است و اهمیت درک نقش، تاثیری است که بر خروجی فرآیند یاددهی – یادگیری دارد. بر اساس گزارش مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه تهران در سال ۸۹، با توجه به میزان موفقیت فارغ التحصیلان، تنها ۲.۵۳ درصد اساتید درک درستی از نقش خود داشته، منطبق با این نظام، فعالیت کرده اند و سایرین با همان نگرش سنتی معلم محور، به تدریس مشغول بوده اند. با توجه به این مساله، هدف پژوهش حاضر «شناسایی ذهنیت مدرسان الکترونیکی دانشگاه تهران در نقش یاددهنده» است. در این راستا ابتدا تالار گفتمان درباره شیوه های عملکرد مدرسین الکترونیکی بررسی سپس نمونه معرفی از این گفتمان ها که نمایان گر نحوه تدریس الکترونیکی در دانشگاه تهران است، انتخاب و با استفاده از روش کیو، عبارات تالار گفتمان تحلیل و چهار الگوی ذهنی آشکار و نامگذاری می شود: انتقال دهنده دانش، مشارکت کننده، وساطت کننده و طراح محتوا. الگوی ذهنی انتقال دهنده دانش به دلیل آنکه تعداد بیشتری از مشارکت کنندگان روی آن دارای بار عاملی بودند و جایگاه مشارکت کنندگان نماینده این الگوی ذهنی در مطالعه کیو مهم تلقی می شد، نسبت به سایر الگوها غالب است.

کلید واژه: الگوی ذهنی، مدرس الکترونیکی، نقش یاد دهنده، روش کیو، دانشگاه تهران

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.