ارزیابی مدل کارت امتیازی متوازن با استفاده از شبیه سازی دینامیکی، مطالعه موردی: بانک سامان


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی مدل کارت امتیازی متوازن با استفاده از شبیه سازی دینامیکی، مطالعه موردی: بانک سامان دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی مدل کارت امتیازی متوازن با استفاده از شبیه سازی دینامیکی، مطالعه موردی: بانک سامان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی مدل کارت امتیازی متوازن با استفاده از شبیه سازی دینامیکی، مطالعه موردی: بانک سامان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی مدل کارت امتیازی متوازن با استفاده از شبیه سازی دینامیکی، مطالعه موردی: بانک سامان :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : حسابداری مدیریت

تعداد صفحات :۲۵

در عصر کنونی، جهان با طیف وسیعی از مسائل پویای پیچیده مواجه است. منظور از «پویا» بودن یعنی «تغییر در طول زمان». مسائل پویا نیازمند اقدامات مدیریتی مستمر و پویا هستند. در حوزه مدیریت و سیاست گذاری، مسائل پویا مسائلی هستند که از ماهیت مستمر و بازگشتی برخوردارند. در این موارد، نتایج اقدامات مدیریتی مشاهده و ارزیابی شده و بر اساس آن اقدامات جدیدی صورت خواهد پذیرفت که نتایج، مشاهدات و اقدامات جدیدتری را به دنبال خواهند داشت. به این ترتیب، یک حلقه بسته شکل می گیرد. مسائل بازخوردی در نتیجه تعاملات پیچیده میان متغیرهای سیستم شکل می گیرند. هدف اصلی روش شناسی پویایی های سیستم، درک علل پویایی های نامطلوب و طراحی سیاست های جدید به منظور اصلاح یاحذف آنهاست.(میرزایی و دیگران ۱۳۸۶).این مقاله به پیاده سازی دینامیکی مدل کارت امتیازی متوازن در بانک سامان پرداخته که با توجه به شرایط رقابتی و پیچیده اقتصاد کنونی ایران، افزایش تعداد بانک های خصوصی و ارائه طرح های جدید از سوی آن ها در جهت جذب و حفظ مشتریان با توجه به افزایش سطح آگاهی و انتظارات مشتریان از بانک ها که دیگر چیزی بیش از نیازهای پایه ای طلب می کنند، مدیران ارشد سازمان را متوجه ایجاد تغییرات در سازمان نموده است. با این هدف که سازمان بتواند به فعالیتهایش از دید مشتریان نگاه کند، به منظور افزایش کارایی به طور کامل از ظرفیت هایش استفاده نماید و در نهایت یک فرهنگ سازمانی مشتری محور که امروزه تنها مزیت رقابتی پایدار و بلندمدت سازمان ها می باشد را ایجاد نماید.در مقاله حاضر پویاسازی الگو در هر یک از منظرها به صورت جداگانه صورت پذیرفته و سپس با توجه به تاثیرات متقابل منظرها بر یکدیگر و فرمول نویسی روابط شبیه سازی توسط نرم افزار ونسیم صورت گرفته است. آزمایش رفتار مدل و تحلیل حساسیت مدل انجام پذیرفته و در نهایت تحلیل سناریوهای مختلف ارائه می گردد.

کلید واژه: شبیه سازی دینامیکی، کارت امتیازی متوازن، حلقه های علی، نمودارهای انباشت و جریان

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.