ارزیابی عملکرد اداره مخابرات شهرستان آباده بر اساس رضایت ارباب رجوع
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارزیابی عملکرد اداره مخابرات شهرستان آباده بر اساس رضایت ارباب رجوع دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارزیابی عملکرد اداره مخابرات شهرستان آباده بر اساس رضایت ارباب رجوع کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی عملکرد اداره مخابرات شهرستان آباده بر اساس رضایت ارباب رجوع،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارزیابی عملکرد اداره مخابرات شهرستان آباده بر اساس رضایت ارباب رجوع :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مدیریت فرهنگ سازمانی
تعداد صفحات :۲۶
در پژوهش حاضر تلاش شده است تا عملکرد اداره مخابرات شهرستان آباده را بر اساس رضایت ارباب رجوع مورد مطالعه و ارزیابی قرار دهد.این پژوهش به صورت کتابخانه ای و میدانی صورت پذیرفته و روش تحقیق، توصیفی پیمایشی و از شاخه میدانی بوده است. جامعه آماری شامل ۲۵ نفر از مدیران، کارشناسان و ۷۵ نفر از پرسنل اداره مخابرات آباده و ۲۰۰ نفر ارباب رجوع آن اداره می باشد و با توجه به کوچک بودن جامعه آماری، تمام افراد این دو گروه (مدیران و کارشناسان) به عنوان نمونه انتخاب شدند. روایی پرسشنامه با توجه به متون داخلی شرکت و مساعدت اساتید راهنما و مشاور مورد تایید قرار گرفت. و پایایی آن از طریق ضریب آلفای کرونباخ محاسبه گردید. تجزیه و تحلیل داده ها از آما توصیفی ر استنباطی استفاده گردید. نتایج بدست آمده نشان داد که F مشاهده شده در خصوص مولفه های درون داد، میان داد (فرآیند)، برون داد، بازخورد و تعاملات محیطی در سطح P£۰.۰۵ معنادار نبوده و میزان رضایت ارباب رجوع از مولفه های ۵ گانه عملکرد یکسان بوده است.در مجموع با توجه به اختلاف نظرات ارباب رجوع و دفعات مراجعه آنها به اداره مخابرات و مدرک تحصیلی آنها، میزان رضایت مراجعین از عملکرد هر یک از مولفه های ۵ گانه سیستمی اداره مخابرات بالاتر از سطح متوسط بوده است. همچنین براساس F مشاهده شده در خصوص مولفه های ۵ گانه در سطح P<0.01 معنادار بوده و بین نظرات ارباب رجوع، مدیران و کارمندان در مورد مولفه های عملکرد تفاوت وجود داشت و ارباب رجوع و مدیران کمتر از کارمندان از درون داد اداره رضایت داشتند.
کلید واژه: ارزیابی عملکرد، رضایت مشتری، اداره مخابرات
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.