برندسازی در دیپلماسی نیچه ای قطر


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
19 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 برندسازی در دیپلماسی نیچه ای قطر دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد برندسازی در دیپلماسی نیچه ای قطر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی برندسازی در دیپلماسی نیچه ای قطر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن برندسازی در دیپلماسی نیچه ای قطر :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات سیاسی

تعداد صفحات :۳۸

دیپلماسی نیچه به کشورها کمک می کند تا با تمرکز منابع خود در حوزه های خاص نتایج بسیار بهتری بگیرند. به همین دلیل، بسیاری از کشورهای کوچک به دلیل نداشتن منابع کافی جهت ساخت قدرت مورد نیاز برای تأمین منافع ملی، به استفاده از دیپلماسی نیچه روی می آورند تا با تمرکز منابع خود در حوزه هایی که در آن دارای مزیت هستند به برند تبدیل شوند. برند، بهترین ایده مشتریان در مورد یک محصول است. برند ملی تصویری است که از یک کشور در افکار جامعه جهانی ساخته می شود که می تواند مفاهیم مثبت و منفی گوناگونی را در برگیرد. قطر یکی از کشورهای کوچک خلیج فارس است که در برابر تهدیدات داخلی و خارجی آسیب پذیری زیادی داشته و منابع سخت افزاری کافی برای تأمین امنیت خود را ندارد. به همین دلیل عوامل نرم افزاری در سیاست خارجی این کشور پر رنگ تر می باشد. قطر با تمرکز منابع خود در قالب دیپلماسی نیچه توانسته در حوزه های میانجی گری، دیپلماسی رسانه ای، دیپلماسی ورزشی و… به برند تبدیل شده و تصویر خوبی از خود در نظام بین الملل بسازد. این تصویر خوب باعث تأمین امنیت برای قطر شده است.

کلید واژه: برند سازی، دیپلماسی نیچه، دیپلماسی رسانه ای، میانجی گری، دیپلماسی ورزشی، قدرت نرم

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.