مقایسه عملکرد حافظه فعال و نگهداری توجه دانش آموزان با و بدون ناتوانی های یادگیری


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه عملکرد حافظه فعال و نگهداری توجه دانش آموزان با و بدون ناتوانی های یادگیری دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه عملکرد حافظه فعال و نگهداری توجه دانش آموزان با و بدون ناتوانی های یادگیری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه عملکرد حافظه فعال و نگهداری توجه دانش آموزان با و بدون ناتوانی های یادگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه عملکرد حافظه فعال و نگهداری توجه دانش آموزان با و بدون ناتوانی های یادگیری :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : ناتوانی های یادگیری

تعداد صفحات :۱۶

هدف این پژوهش مقایسه عملکرد حافظه فعال و نگهداری توجه دانش آموزان دوره ابتدائی شهر تهران با ناتوانی های یادگیری و دانش آموزان عادی است. روش پژوهش، علی- مقایسه ای است. ۶۰ دانش آموز (۲۰ نفر با ناتوانی خواندن- نوشتن، ۲۰ نفر با ناتوانی ریاضی از مراکز ناتوانی های ویژه یادگیری شهر تهران و ۲۰ دانش آموز عادی)، از طریق نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. آزمون ان بک (N-back) برای سنجش حافظه فعال و آزمون عملکرد پیوسته(CPT) برای سنجش نگهداری توجه اجرا شد. داده ها با استفاده از تحلیل واریانس یک عاملی و آزمون توکی و آزمون کروسکال والیس تحلیل گردید. نتایج نشان داد که عملکرد حافظه فعال و نگهداری توجه دانش آموزان با ناتوانی خواندن- نوشتن به طور معناداری ضعیف تر از دانش آموزان عادی و ناتوان ریاضی است. در نتیجه دانش آموزان با ناتوانی یادگیری خواندن- نوشتن در آزمون CPT و N-back، ضعف هایی نشان دادند.

کلید واژه: حافظه فعال، نگهداری توجه، ناتوانی های یادگیری، آزمون عملکرد پیوسته، آزمون ان بک

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.