بررسی رابطه بین سبک های هویت و تفکر انتقادی در بین دانشجویان دانشگاه پیام نور استان لرستان


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین سبک های هویت و تفکر انتقادی در بین دانشجویان دانشگاه پیام نور استان لرستان دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین سبک های هویت و تفکر انتقادی در بین دانشجویان دانشگاه پیام نور استان لرستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین سبک های هویت و تفکر انتقادی در بین دانشجویان دانشگاه پیام نور استان لرستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین سبک های هویت و تفکر انتقادی در بین دانشجویان دانشگاه پیام نور استان لرستان :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : زن و مطالعات خانواده

تعداد صفحات :۲۲

هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین سبک های هویت و تفکر انتقادی بوده است. برای بررسی این موضوع با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی که در دو مرحله انجام گرفت، ابتدا دو شهر از بین استان لرستان به روش خوشه ای انتخاب شد و در مرحله دوم از بین دانشگاه های پیام نور از دو شهر انتخاب شده استان لرستان دو دانشگاه و سپس از هر دانشگاه ۳۵ نفر به روش تصادفی (جمعا ۷۰ نفر) انتخاب شدند. پس از انتخاب گروه نمونه، به صورت همزمان پرسشنامه مهارت های تفکر انتقادی کالیفرنیا و پرسشنامه سبک های هویت برزونسکی برروی آزمودنی ها اجرا شد. اطلاعات به دست آمده با استفاده از روش های آماری ضریب همبستگی پیرسون، تحلیل رگرسیون، آزمون های آنوا و تی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج به دست آمده نشان داد که سبک هویت سردرگم با نمره کل تفکر انتقادی (سطح معناداری ۰.۰۳) و همچنین مقیاس تحلیل از مقیاس های تفکر انتقادی (سطح معناداری۰.۰۳) رابطه معکوس و معناداری دارد. همچنین نتایج به دست آمده با استفاده از آزمون تی نشان داد که از بین سبک های هویت و مقیاس های تفکر انتقادی، در مقیاس های تحلیل (سطح معناداری ۰.۰۳)، استنتاج (سطح معناداری ۰.۰۰۸) و قیاس (سطح معناداری ۰.۰۲۵) بین دو گروه علوم انسانی و علوم پایه تفاوت معناداری وجود دارد. به گونه ای که در مقیاس قیاس و تحلیل گروه علوم پایه میانگین نمرات بالاتری دارند. نتایج تفاوت معناداری را بین میانگین های سبک های هویت و تفکر انتقادی در دو گروه زن و مرد نشان نداد.

کلید واژه: تفکر انتقادی، سبک هویت سردرگم، سبک هویت اطلاعاتی، سبک هویت هنجاری

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.