دیدگاه کارکنان آزمایشگاه های تشخیص طبی زنجان در مورد وضعیت و چگونگی برنامه های باز آموزی و انگیزه آنان از شرکت در برنامه ها در سال ۱۳۸۷
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
دیدگاه کارکنان آزمایشگاه های تشخیص طبی زنجان در مورد وضعیت و چگونگی برنامه های باز آموزی و انگیزه آنان از شرکت در برنامه ها در سال ۱۳۸۷ دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دیدگاه کارکنان آزمایشگاه های تشخیص طبی زنجان در مورد وضعیت و چگونگی برنامه های باز آموزی و انگیزه آنان از شرکت در برنامه ها در سال ۱۳۸۷ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دیدگاه کارکنان آزمایشگاه های تشخیص طبی زنجان در مورد وضعیت و چگونگی برنامه های باز آموزی و انگیزه آنان از شرکت در برنامه ها در سال ۱۳۸۷،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن دیدگاه کارکنان آزمایشگاه های تشخیص طبی زنجان در مورد وضعیت و چگونگی برنامه های باز آموزی و انگیزه آنان از شرکت در برنامه ها در سال ۱۳۸۷ :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : توسعه آموزش در علوم پزشکی
تعداد صفحات :۸
زمینه و هدف: تشکیل آزمایشگاه مرجع سلامت، خود یک سرفصل جدیدی برای اجرا و ارتقا برنامه های آموزشی جامع می باشد. از طرفی دیگر، آگاهی از دیدگاه مخاطبین برنامه های آموزشی مداوم در مورد جنبه های مختلف این برنامه اهمیت ویژه ای دارد. هدف از این مطالعه، تعیین وضعیت و چگونگی اجرای برنامه های آموزش مداوم از دیدگاه کارکنان آزمایشگاه های پزشکی و انگیزه آنان از شرکت در این برنامه ها بود.روش بررسی: در این مطالعه توصیفی – مقطعی ۸۹ نفر از پرسنل آزمایشگاهی شهر زنجان در سال ۱۳۸۷ پرسشنامه ای را تکمیل کردند که شامل دو بخش اطلاعات دموگرافیک و ۲۳ سوال شامل فهرستی از ویژگی های برنامه های آموزش مداوم، وضعیت مطلوب و انگیزه آنان از شرکت در چنین برنامه هایی بود. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از فراوانی، میانگین و انحراف معیار صورت پذیرفت و مقایسه بین گروه ها با کمک آزمون مجذور کای انجام شد.یافته ها: نمره میانگین و انحراف معیار برای میزان رضایت از شرکت در برنامه های آموزشی در گذشته ۲.۱±۰.۹۲ و برای میزان ضرورت اجرای برنامه ها ۴.۳۹±۰.۶۷ بود (ازنمره ۵). انگیزه اصلی از شرکت در برنامه های آموزشی مداوم در ۵۸.۴ درصد افراد ،تحکیم اطلاعات قبلی و کسب اطلاعات جدید بود و ۷۸.۶ درصد آنان، روش حضوری را روش آموزشی مطلوب می داستند.نتیجه گیری: نتایج مبین اینست که اکثریت کارکنان آزمایشگاه ها، نگرش مثبت و انگیزه علمی نسبت به برنامه های آموزش مداوم دارند؛ اگر چه این برنامه ها در گذشته مطابق انتظارات آن ها نبوده است. به هر حال بر مبنای دیدگاه آنان و نیاز سنجی، طراحی پروتکل ویژه ای برای اجرای برنامه های آموزشی مورد نیاز می یاشد.
کلید واژه: آموزش مداوم، برنامه آموزشی، کارکنان آزمایشگاه های تشخیص طبی، انگیزه
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.