بررسی نقش ارتباطات کلامی در ایجاد انگیزه بعنوان عاملی تاثیرگذار بر مدل تعالی سازمانی EFQM: مطالعه موردی شرکت شاسی ساز ایران (گروه بهمن)


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش ارتباطات کلامی در ایجاد انگیزه بعنوان عاملی تاثیرگذار بر مدل تعالی سازمانی EFQM: مطالعه موردی شرکت شاسی ساز ایران (گروه بهمن) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش ارتباطات کلامی در ایجاد انگیزه بعنوان عاملی تاثیرگذار بر مدل تعالی سازمانی EFQM: مطالعه موردی شرکت شاسی ساز ایران (گروه بهمن)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش ارتباطات کلامی در ایجاد انگیزه بعنوان عاملی تاثیرگذار بر مدل تعالی سازمانی EFQM: مطالعه موردی شرکت شاسی ساز ایران (گروه بهمن)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش ارتباطات کلامی در ایجاد انگیزه بعنوان عاملی تاثیرگذار بر مدل تعالی سازمانی EFQM: مطالعه موردی شرکت شاسی ساز ایران (گروه بهمن) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات رسانه ای

تعداد صفحات :۱۰

امروزه ارتباطات یکی از مهمترین مباحث مطرح شده در جامعه متمدن بشمار می آید، زیرا از یک سو انسان را به عنوان یک موجود اجتماعی به توسعه و تعالی می رساند و از سوی دیگر باعث بقاء و تداوم حیات سازمان به عنوان یک پدیده اجتماعی می گردد، چنانچه باید گفت، حیات هر سازمانی مرهون ارتباطات اثربخشی است که خود در ایجاد آن دخالت دارد و هیچ سازمانی بدون توسعه شبکه های ارتباطی مناسب نمی تواند در دستیابی به اهداف خود توفیق یابد. در این تحقیق تمرکز ما بر، تاثیر ارتباطات کلامی موجود در سازمان و نقش ان بر، تعالی سازمانها (مدل تعالی سازمانی EFQM) می باشد. در واقع اهمیت ارتباطات در سازمان از این بابت است که با ایجاد ارتباط مناسب، نیروی انسانی از خواسته های مدیریت آگاه می شود و با قرار گرفتن در تعامل می توانند خواسته های خود را نیز به اطلاع مدیران برسانند. در این مقاله برآنیم که با توجه به تقسیم بندی ارتباطات درون سازمان، بر حسب کانال های ارتباطی، نقش و اهمیت ارتباطات کلامی را بر مولفه ایجاد انگیزه در کارکنان به عنوان یکی از مولفه های تاثیرگذار بر، تعالی سازمانی را، مورد بررسی قرار دهیم. در نتایج جانبی نیز دریافتیم که؛ ارتباطات کلامی در بین مدیران و کارکنان، به رغم بی اهمیت انگاشته شدن از سوی مدیران، تاثیر بسزائی بر تعالی سازمانی داشته به نوعی که ۲۰.۶ درصد کل امتیاز مباحث تعالی سازمانی EFQM، مربوط به ارتباطات کلامی موجود در سازمان می باشد.

کلید واژه: ارتباطات سازمانی، ارتباطات کلامی، مدل تعالی سازمان EFQM، ایجاد انگیزه و کانالهای ارتباطی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.