تبیین عوامل درونی موثر در بهبود و ارتقاء کیفیت آموزشی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی استان زنجان


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تبیین عوامل درونی موثر در بهبود و ارتقاء کیفیت آموزشی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی استان زنجان دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تبیین عوامل درونی موثر در بهبود و ارتقاء کیفیت آموزشی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی استان زنجان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین عوامل درونی موثر در بهبود و ارتقاء کیفیت آموزشی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی استان زنجان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تبیین عوامل درونی موثر در بهبود و ارتقاء کیفیت آموزشی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی استان زنجان :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : نوآوری های مدیریت آموزشی (اندیشه های تازه در علوم تربیتی)

تعداد صفحات :۲۱

هدف این پژوهش تبیین عوامل درونی موثر در بهبود و ارتقاء کیفیت آموزشی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی استان زنجان بود. روش تحقیق پیمایشی و ابزار گردآوری اطلاعات پرسش نامه محقق ساخته ۲۵ گویه ای در مقیاس پنج درجه ای لیکرت تنظیم شد. پایایی درونی سوالات پرسش نامه با استفاده از آلفای کرونباخ ۹۷% به دست آمد. جامعه آماری شامل کلیه دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی استان زنجان بود که تعداد نمونه ها (N=385 نفر) و نمونه گیری به شیوه تصادفی خوشه ای انجام شد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از مشخصه های آماری نظیر فراوانی، میانگین و انحراف استاندارد، تحلیل واریانس یک راهه استفاده گردید. پس از تجزیه و تحلیل داده ها نتایج زیر به دست آمد: از دیدگاه دانشجویان از بین شاخص های مربوط به بهبود کیفیت آموزشی (استاد، دانشجو، محتوی و وسایل آموزشی) شاخص های مربوط به اساتید در بهبود کیفیت آموزشی از سایر شاخص ها مهم تر بود پس از این شاخص به ترتیب اهمیت، شاخص های مربوط به دانشجو، محتوا، وسایل و مواد آموزشی قرار داشتند. شاخص های اساتید به دانشجو و محتوای برنامه درسی در بین دانشجویان دانشگاه های مختلف استان زنجان به صورت معناداری متفاوت بود. اما آشنایی با تکنولوژی آموزشی در بین این دانشگاه ها با یکدیگر تفاوت معناداری نداشت.

کلید واژه: استاد، دانشجو، محتوا، وسایل آموزشی، کیفیت آموزشی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.