بررسی شاخص های روان سنجی سیاهه اثربخشی یادگیری دانشجویی (CLEI)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی شاخص های روان سنجی سیاهه اثربخشی یادگیری دانشجویی (CLEI) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی شاخص های روان سنجی سیاهه اثربخشی یادگیری دانشجویی (CLEI) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی شاخص های روان سنجی سیاهه اثربخشی یادگیری دانشجویی (CLEI)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی شاخص های روان سنجی سیاهه اثربخشی یادگیری دانشجویی (CLEI) :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : روشها و مدلهای روان شناختی
تعداد صفحات :۱۸
سیاهه سنجش اثربخشی یادگیری دانشگاهی (CLEI) ابزاری جدید جهت تعیین متغیرهای فردی تاثیرگذار بر موفقیت تحصیلی دانشجویان است که بر اساس رویکردهای تجربی حول یک مدل مفهومی ساخته شده است. هدف از این پژوهش بررسی روایی و پایایی پرسشنامه CLEI (کیم، ۲۰۰۸) در جامعه دانشجویی ایران است. این ابزار بر اساس مدل مفهومی دارای شش مقیاس مستقل ولی مرتبط با هم است. پرسشنامه ها بر روی یک نمونه ۴۰۰ نفری از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول اجرا شدند. شاخص های روانسنجی با روش آماری متناسب با آن تعیین گردید. ضرایب آلفا در مقیاس های ششگانه بین ۰.۶۶ و ۰.۸۴ محاسبه شد. نتایج تحلیل عامل اکتشافی و تاییدی موید آن است که ساختار پرسشنامه برازش قابل قبولی با داده ها دارد و کلیه شاخص های نیکویی برازش، مدل شش مقیاسی را تایید می کنند. با توجه به شاخص های روانسنجی محاسبه شده، این ابزار می تواند توسط مشاوران و راهنمایان تحصیلی برای تعیین نقاط قوت و ضعف یادگیری دانشجویان به کار گرفته شود.
کلید واژه: یادگیری دانشگاهی، دانشجویان، تحلیل عاملی، روایی، پایایی
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.