مقایسه سبک های حل مساله و باورهای خودکارآمدی در دانش آموزان دوره دبیرستان مدارس نمونه و عادی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقایسه سبک های حل مساله و باورهای خودکارآمدی در دانش آموزان دوره دبیرستان مدارس نمونه و عادی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقایسه سبک های حل مساله و باورهای خودکارآمدی در دانش آموزان دوره دبیرستان مدارس نمونه و عادی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه سبک های حل مساله و باورهای خودکارآمدی در دانش آموزان دوره دبیرستان مدارس نمونه و عادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقایسه سبک های حل مساله و باورهای خودکارآمدی در دانش آموزان دوره دبیرستان مدارس نمونه و عادی :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)
تعداد صفحات :۱۶
این پژوهش با هدف مقایسه سبک های حل مساله و باورهای خودکارآمدی در دانش آموزان دوره دبیرستان مدارس نمونه و عادی شهر شبستر در سال تحصیلی ۱۳۹۱-۱۳۹۰ با استفاده از روش تحقیق توصیفی پیمایشی انجام گرفت. جامعه آماری تحقیق شامل تمامی دانش آموزان دبیرستان های نمونه و عادی شبستر با تعداد ۳۸۳۹ نفر بود و حجم نمونه ۳۵۰ نفر با استفاده از روش نمونه گیری طبقه ای نسبتی انتخاب شد. برای گردآوری داده ها از پرسشنامه خودکارآمدی عمومی شرر و سبک های حل مساله کسیدی و لانگ استفاده شد. داده ها بوسیله نرم افزار SPSS و با استفاده از آزمون t مستقل، آزمون یومن ویتنی تجزیه و تحلیل شدند. یافته های پژوهش نشان داد خودکارآمدی در دانش آموزان دبیرستان های نمونه بالاتر از دانش آموزان عادی است. و هم چنین تفاوت معنی داری بین اعتماد در حل مساله و گرایش در حل مساله در دانش آموزان نمونه و عادی به دست آمد.
کلید واژه: سبک های حل مساله، خودکارآمدی، مدارس عادی و نمونه
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.