بررسی توزیع تنش در مقاطع حساس تراورس B70 تحت اثر بار واقعی قطار


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی توزیع تنش در مقاطع حساس تراورس B70 تحت اثر بار واقعی قطار دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی توزیع تنش در مقاطع حساس تراورس B70 تحت اثر بار واقعی قطار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی توزیع تنش در مقاطع حساس تراورس B70 تحت اثر بار واقعی قطار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی توزیع تنش در مقاطع حساس تراورس B70 تحت اثر بار واقعی قطار :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مهندسی عمران و محیط زیست (دانشکده فنی)

تعداد صفحات :۶

در این مقاله بررسی تحلیلی تنش در تراورس با استفاده از نتایج آزمایش هایی که در خط آهن واقعی صورت گرفته است، انجام گردید. در این آزمایش ها تراورس بتنی B70 حاوی نیروسنج های جاسازی شده در آن نصب گردید. سپس بعد از زیرکوبی با عبور قطاری با بار محوری مشخص، نیروهای وارده بر تراورس به عنوان خروجی اندازه گیری ها مورد تحلیل قرار گرفت. نتایج تحلیل ها نشان دادند که طراحی تراورس بتنی B70 برای حالت های متفاوت زیرکوبی شده و زیرکوبی نشده مناسب بوده و تنش های ایجاد شده در محدوده مجاز می باشد. همچنین تحلیل ها نشان دادند که عدم استفاده از ماشین پایدارساز دینامیکی خط برای تثبیت تراورس تعویض شده با کاهش سهم باربری تراورس مورد آزمایش باعث اعمال نیروهای بیشتر از چرخ به تراورس های اطراف می شود و همین مساله باعث تشدید نیروهای دینامیکی ریل تراورس و در نتیجه زوال زودرس تراورس ها می گردد. به همین دلیل در تعویض تراورس های معیوب مناسب است طول مناسبی از خط زیرکوبی شده و سپس ماشین پایدارساز دینامیکی خط فعالیت نماید.

کلید واژه: مکانیک خط آهن، تراورس بتنی، نیروسنج، زیرکوبی خط آهن، پایدارساز دینامیکی خط

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.