مقاله بررسی تاثیر برنامه واحد درسی تربیت بدنی ۲ تنظیم شده بر اساس مدل بزنف بر فعالیت جسمانی منظم دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تاثیر برنامه واحد درسی تربیت بدنی ۲ تنظیم شده بر اساس مدل بزنف بر فعالیت جسمانی منظم دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تاثیر برنامه واحد درسی تربیت بدنی ۲ تنظیم شده بر اساس مدل بزنف بر فعالیت جسمانی منظم دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر برنامه واحد درسی تربیت بدنی ۲ تنظیم شده بر اساس مدل بزنف بر فعالیت جسمانی منظم دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر برنامه واحد درسی تربیت بدنی ۲ تنظیم شده بر اساس مدل بزنف بر فعالیت جسمانی منظم دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان :
مقاله بررسی تاثیر برنامه واحد درسی تربیت بدنی ۲ تنظیم شده بر اساس مدل بزنف بر فعالیت جسمانی منظم دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان که چکیدهی آن در زیر آورده شده است، در زمستان ۱۳۸۸ در مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی زنجان از صفحه ۷۰ تا ۸۳ منتشر شده است.
نام: بررسی تاثیر برنامه واحد درسی تربیت بدنی ۲ تنظیم شده بر اساس مدل بزنف بر فعالیت جسمانی منظم دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
این مقاله دارای ۱۴ صفحه میباشد، که برای تهیهی آن میتوانید بر روی گزینهی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله بزنف
مقاله برنامه آموزشی
مقاله تربیت بدنی ۲
مقاله فعالیت جسمانی منظم
مقاله دانشجویان دختر
مقاله اصفهان
چکیده و خلاصهای از مقاله:
زمینه و هدف: با توجه به مزایای انجام فعالیت جسمانی منظم و شیوع بالای بی تحرکی بین بانوان و نقش برنامه های آموزشی بر اساس مدل های آموزش بهداشت، مطالعه حاضر به بررسی تاثیر برنامه واحد درسی تربیت بدنی (۲) تنظیم شده بر اساس مدل بزنف (BASNEF) بر فعالیت جسمانی منظم دانشجویان دختر می پردازد.
روش بررسی: پژوهش حاضر مطالعه ای تجربی بود که جامعه پژوهش را کلیه دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان که واحد تربیت بدنی ۲ را در نیم سال اول سال تحصیلی ۸۶-۸۵ انتخاب کرده بودند، تشکیل داد (N=120). همه این دانشجویان در ۶ کلاس قرار داشتند که به صورت تصادفی به دو گروه کنترل (۳ کلاس) و مداخله (۳ کلاس) تقسیم شدند. ابزار گرد آوری داده ها پرسشنامه تنظیم شده بر اساس مدل بزنف و پرسشنامه فعالیت جسمانی بین المللی IPAQ بوده است. دانشجویان گروه مداخله به مدت دو ماه تحت برنامه آموزشی بر اساس اجزای مدل بزنف (متشکل از باورها، نگرش ها، هنجار های انتزاعی، عامل توانمند ساز) قرارگرفتند. گروه کنترل هم به مدت دو ماه تحت آموزش معمول واحد عمومی تربیت بدنی (۲) قرار گرفتند. اطلاعات مربوط قبل، بعد، ۲ ماه و ۴ ماه بعد از مداخله جمع آوری شد. و مورد آنالیز آمار تحلیلی قرار گرفت.
یافته ها: میانگین نمرات متغیرهای اجزای مدل بزنف بین گروه کنترل و مداخله بعد از مداخله آموزشی اختلاف معنی داری را نشان داد. گروه مداخله به طور معنی داری عملکرد بهتری در خصوص انجام فعالیت جسمانی منظم در ۲ و ۴ ماه پس از پایان برنامه آموزشی داشت.
نتیجه گیری: مدل بزنف می تواند در طراحی برنامه آموزشی واحد تربیت بدنی جهت بهبود عملکرد دانشجویان در زمینه انجام فعالیت جسمانی منظم کاربرد داشته باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.