دلایل عدم تمایل عمومی استفاده از کارت های الکترونیکی بانکی (مطالعه موردی: مشتریان بانک ملت)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
دلایل عدم تمایل عمومی استفاده از کارت های الکترونیکی بانکی (مطالعه موردی: مشتریان بانک ملت) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دلایل عدم تمایل عمومی استفاده از کارت های الکترونیکی بانکی (مطالعه موردی: مشتریان بانک ملت) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دلایل عدم تمایل عمومی استفاده از کارت های الکترونیکی بانکی (مطالعه موردی: مشتریان بانک ملت)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن دلایل عدم تمایل عمومی استفاده از کارت های الکترونیکی بانکی (مطالعه موردی: مشتریان بانک ملت) :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار
تعداد صفحات :۱۳
هدف از این مقاله، بررسی و شناسایی دلایل عدم تمایل عمومی مشتریان بانک ملت شهرستان تبریز در استفاده از کارت های الکترونیکی بانکی است. برای نیل به این هدف، چهار فرضیه تدوین شده است. جامعه آماری تحقیق کلیه مشتریان بانک ملت در شهرستان تبریز است؛ و نمونه آماری با استفاده از رابطه تعیین حجم نمونه در جامعه های نامحدود، ۳۸۵ نفر تعیین شده است. برای جمع آوری داده های لازم از پرسشنامه استفاده و روایی پرسشنامه با روش روایی صوری و پایایی آن با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ تایید شده است. برای تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون های آماری کلموگروف اسمیرنوف و T-test بهره گرفته شده است. نتایج بررسی ها نشان می دهد که نبود دانش و مهارت کافی در استفاده از کارت های الکترونیکی، عدم آموزش فرایند استفاده از این کارت ها، نبود سامانه های فروش در اکثر فروشگاه ها، موسسات و ادارات و بی اعتمادی مشتریان به بانکداری الکترونیکی، مهمترین دلایل عدم تمایل عمومی مشتریان بانک ملت شهرستان تبریز در به کارگیری کارت های الکترونیکی است.
کلید واژه: بانکداری الکترونیک، کارت های الکترونیکی بانکی، آموزش، بی اعتمادی
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.